مهراد جم خواننده جنجالی که ازدواجش با دنیا جهانبخت حواشی فراوانی را برای او به همراه داشت پس از کش و قوس‌های فراوان به کشور بازگشت.

ویدیو دیده نشده از ورود مهرداد جم به ایران همراه مسافران پارالمپیکی

به گزارش سلام نو، مهراد جم پس از تمام حاشیه سازی ها به ایران بازگشت. مهراد جم پس از خروجش از ایران با دنیا جهانبخت ازدواج کرد. مهراد جم و دنیا جهانبخت بچه دار شدند. در حواشی اخیر نیز مهراد جم ، دنیا جهانبخت را رها کرد و به ایران بازگشت. سوال مردم این اسنت که آیا مهراد جم می تواند در ایران بماند؟

عکس های جدیدی از مهراد جم در فرودگاه ایران منتشر شد. مهراد جم با قهرمانان المپیک در یک فرودگاه بوده است. گمرک مانع ورود مهراد جم به ایران شده بود و حدود ۲ ساعت در حال بازرسی چمدان های او بودند.

اما پستی که اخیرا منتشر کرد و تمام این عکس ها نشان دهنده حضور او در ایران هستند و فعلا خبر دستگیری او توسط پلیس ایران جایی منتشر نشده است.

مهراد جم

از روزی که مهراد جم خواننده پاپ به ترکیه مهاجرت کرد اخبار و شایعات زیادی در مورد او شنیده شد تا اینکه دنیا جهانبخت رابطه با او را علنی کرد. ظاهرا حالا یکی از آنها قصد بازگشت دارد.حتی جهانبخت ادعا کرده است که با جم ازدواج رسمی کرده و باردار است و بچه آنها به زودی به دنیا می آید. و نیز عکس خود ار پس از ورود به ایران منتشر کرد.

مهراد جم

مهراد جم در آستانه دستگیر شدن / بهمن بابازاده منتشر کرد!

پس از انتشار خبر بازگشت مهراد جم به کشور، بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی ،با انتشار یک استوری خبرداد: این احتمال وجود دارد مهراد جم با شکایت تهیه کننده قبلی خود که به او ۲۵ میلیارد خسارت وارد کرده است دستگیر شود.

مهراد جم

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    0 5
    اگ عشق به وطن داشتی ک اصلانمیرفتی، بخاطر25میلیارد وشکایت برگشتی ک آنجابازداشتت نکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید