مارگیر بی تجربه که قصد بیرون کردن یک مار شاه کبرا از خانه اش را داشت چیزی نمانده بود بر اثر یک اشتباه جانش را از دست بدهد.

اقدام عجیب و مرگبار مرد هندی حین گرفتن مار شاه کبرا / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مارهای خطرناکی که در هند پیدا می‌شود، مار شاه کبرا است، این مار، ماری بسیار سمی است که انسان در صورت گزش توسط آن شانس کمی برای زنده ماندن دارد. مارگیران حرفه‌ای در مواجهه با این مار بسیار با دقت عمل می‌کنند، زیرا که کوچکترین اشتباه آن‌ها می‌تواند به حادثه‌ای مرگبار تبدیل شود.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده اشتباه یک مرد محلی حین گرفتن مار شاه کبرا را به تصویر می‌کشد. این مرد که ظاهرا تجربه‌ای در شکار مار کبرا نداشت در اقدامی مرگبار بدون آنکه سر این خزنده را در کنترل خود در آورد با گرفتن دم مار چیزی نمانده بود یک تراژدی برای خود و خانواده‌اش رقم بزند. ویدئوی منتشر شده چگونگی اقدام خطرناک این مرد محلی را نشان می‌دهد.

در این ویدئو در حالی که سر مار داخل خانه و دم آن بیرون از خانه است، مرد با گرفتن دم این خزنده تلاش می‌کند مار را بیرون بکشد. اما ناگهان در حرکتی برق آسا مار شاه کبرا در مقابل این مرد ظاهر شده و او را غافلگیر می‌کند. مرد با دیدن مار در مقابل خود دچار وحشت شده و فرار می‌کند.

با این حال شانس با این مرد همراه بود که مار کبرا پس از بیرون آوردن سرش از داخل خانه به وی حمله ور نشد. این ویدئو توسط «پروین کاسوان» افسر جنگلبانی هند در توئیتر منتشر شد. او در شرح این ویدئو نوشت: "روشی که نباید با آن یک مار را شکار کنید، بویژه اگر این مار یک مار شاه کبرا باشد."

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران نوشت: "قلبم یک لحظه از کار افتاد. واقعا وحشتناک بود."

در ادامه این ویدئوی وحشتناک را مشاهده می‌کنید:

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید