مدیرعامل بانک کارآفرین نوآوری و کارآفرینی را از مهم‌ترین مسائل امروز کشور دانست و تاکید کرد: دو موضوع اشتغال و کسب‌وکار به بحث کارآفرینی گره‌خورده‌اند.

دکتر فرزین: کارآفرینی مهم‌ترین مسئله کشور است

به گزارش سلام نو به نقل از کارآفرین نیوز، دکتر محمدرضا فرزین روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح پایگاه خبری کارآفرین نیوز با اشاره به نام‌گذاری بانک کارآفرین توسط مؤسسین آن خاطرنشان کرد: نام جامع کارآفرین به این دلیل برای بانک انتخاب شده است که مسیر اصلی حرکت آن حمایت از کارآفرینی و کارآفرینان کشور باشد.

وی حرکت در این مسیر را اولویت اصلی و راهبردی بانک کارآفرین دانست و گفت: متأسفانه امروز برخی بانک‌ها در کشور که با اهداف خاصی نام‌گذاری شده‌اند، در مسیر آن هدف گام بر نمی‌دارند اما در بانک کارآفرین مصمم هستیم  در مسیری که مؤسسان آن در جهت حمایت از کارآفرینی بنا نهاده اند، حرکت کنیم . هرچند این بانک درگذشته در این راستا گام برنداشته است.

وی پرداخت تسهیلات به کارآفرینان را از اولویت‌های کاری این بانک دانست و گفت: اطمینان داریم حرکت در این مسیر آثار خوبی برای کشور و کارآفرینان داشته باشد.

دکتر فرزین در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح رسمی پایگاه خبری کارآفرین نیوز اشاره و اظهار امیدواری کرد که این پایگاه خبری در انجام اهداف و مأموریت‌هایی که برای آن طراحی شده موفق عمل کند.

مدیرعامل بانک کارآفرین افزود: از همان ابتدا اهداف متعددی برای این پایگاه خبری طراحی شده و تأسیس آن در راستای مأموریت‌های بانک است.

وی حمایت و پوشش خبری حوزه کارآفرینی را یکی از اهداف تأسیس این پایگاه خبری دانست و تاکید کرد انتظار می‌رود این رسانه مرجع اصلی برای تهیه و انتشار خبرهای حوزه کارآفرینی کشور در همه بخش‌ها باشد.

مدیرعامل بانک کارآفرین افزود: قرار است هر سال به همراه یونسکو کارآفرین برتر کشور را انتخاب کنیم و پایگاه خبری نیز در بخش تبلیغات و پوشش اخبار این برنامه همراهی و حمایت خواهد کرد.

دکتر فرزین، تقویت رابطه بین کارآفرینی و فعالیت‌های کارآفرینانه در همه حوزه‌ها را یکی دیگر از اولویت کاری پایگاه خبری کارآفرین عنوان و تصریح کرد: برای تحقق این هدف مهم نیاز است که دست‌اندرکاران این پایگاه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

پایگاه خبری کارآفرین نیوز سه شنبه ۱۴۰۰/۰۶/۱۶ با حضور دکتر محمدرضا فرزین، مدیرعامل بانک کارآفرین، معاونین بانک کارآفرین و  جمعی از مدیران و کارکنان شعب که به‌صورت آنلاین در این مراسم حضور داشتند، افتتاح شد، هدف اصلی از تأسیس این پایگاه خبری تقویت حوزه اطلاع‌رسانی کشور به‌ویژه حمایت همه‌جانبه از کارآفرینان و حوزه کارآفرینی در همه بخش‌ها است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید