همیشه کارهای هنری عالی عمل می‌کنند حتی اگر هیچ یک از شما هنرمند نباشید. شما حتی می‌توانید یک بازی روی میز مانند مارها و پله در منزل بسازید. این باعث می‌شود همه بچه‌ها هیجان زده شوند و از بازی‌های کامپیوتری خارج شوند.

چه کار کنیم که فرزندمان کمتر با موبایل بازی کند؟

چگونه می‌توان کودکان را در فعالیت‌های دیگر برای کاهش زمان بازی‌های کامپیوتری و محافظت از چشم آنها مشارکت داد؟

"دلم برای صبح‌های خوب و شلوغ گذشته برای بسته بندی ناهار، بافتن موهای دخترم، دعوا با پسرم برای آماده شدن به موقع و رها کردن آنها در ایستگاه اتوبوس تنگ می‌شود. آنچه جایگزین همه اینها می شود صفحه نمایش تبلت است. این‌ها درد و دل یک مادر است که شاید برای بقیه هم باشد.

اما راه حل چیست؟ مدرسه‌ها آنلاین است و همچنین ارسال‌ها، کلاس‌های اضافی و فعالیت‌های اجتماعی. این نگران کننده است، اما ما چند راه حل سرگرم کننده برای کاهش زمان استفاده از صفحه نمایش پیشنهاد می کنیم:

بازی‌های رومیزی: چند بازی مورد علاقه بچه ها تهیه کنید، زیرا کودکان در هر سنی از این بازی ها لذت می برند. مطمئناً بهترین کار این است که آنها را در انتخاب مشارکت دهید. شما همچنین می‌توانید چند بازی کارتی یا ترفند و حقه را به آنها آموزش دهید.

هنر: همیشه کارهای هنری عالی عمل می‌کنند حتی اگر هیچ یک از شما هنرمند نباشید. شما حتی می‌توانید یک بازی روی میز مانند مارها و پله در منزل بسازید. این باعث می‌شود همه بچه‌ها هیجان زده شوند و از بازی‌های کامپیوتری خارج شوند. بازی بل حبوبات ساده را امتحان کنید. کتاب‌های هنری و دارای عکس‌های یه بعدی هم  ایده خوبی است.  از درست کردن کاردستی هم غافل نشوید حتی اگر هیچ چیز از جلسات کاردستی بیرون نیاید، شما و بچه های خود بسیار سرگرم شده اید و این مهم است.

پازل: بچه‌ها در هر سنی عاشق پازل هستند و هر پازل احتمالی مطمئنا به صورت آنلاین در دسترس است.

آشپزی: تهیه میان وعده شام ​​یا عصرانه و نظافت می‌تواند بخشی از فعالیت‌های خانوادگی باشد. وعده‌های غذایی شما خوشمزه خواهد بود، زمان پیوند خوبی بین شما است، بچه‌ها با تغذیه آشنا می‌شوند، شما آنها را از صفحه نمایش دور نگه داشته اید و غذا بدون هیاهو تمام می‌شود.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید