به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با فوت پنج نفر دیگر در شبانه‌روز گذشته شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲ هزار و ۴۸۶ نفر رسید.

تزریق واکسن کرونا به افراد بالای ۲۸ سال در این استان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با توجه به شرایط منطقه از امروز گروه سنی بالای ۲۸ سال متولدین ۷۲ و قبل از آن و دانشجویان می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در مناطق زیر پوشش این دانشگاه مراجعه کنند.

محمد هاشمی شهری با بیان اینکه خوشبختانه واکسن کرونا به تعداد کافی برای تزریق به جامعه هدف وجود دارد اظهار داشت: از همه واجدان شرایط دریافت واکسن تقاضا داریم که برای تزریق این واکسن مراجعه کنند تا ایمنی نسبی در جامعه ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون معلمان و اساتید دانشگاه تقریبا انجام شده و تعدادی از آنان باید نسبت به تزریق دُز دوم واکسن خود اقدام کنند افزود: توافق شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجهیزات لجستیکی را برای انجام این واکسیناسیون در مناطق عشایری و سیار فراهم کند.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با فوت پنج نفر دیگر در شبانه‌روز گذشته شمار فوتی‌های کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲ هزار و ۴۸۶ نفر رسید.

دکتر قاسم میری علی‌آباد افزود: همچنین با افزوده شدن ۲۹۰ مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان طی ۲۴ ساعت گذشته شمار مبتلایان این ویروس در استان به ۱۲۰ هزار و ۲۲۲ نفر رسید.

وی با بیان اینکه ۳۳۵ بیمار حاد تنفسی و ۱۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند ادامه داد: از مردم درخواست می‌شود در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می‌روند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید