با عاملیت بانک کشاورزی بیش از ۲۲۸ هزار میلیارد ریال بابت خرید تضمینی گندم تا نیمه شهریورماه سال جاری به حساب کشاورزان واریز و با پرداخت این مبلغ ۹۹.۹ درصد از مطالبات گندمکاران تسویه شد.

عملکرد موفق بانک کشاورزی در واریز کلیه وجوه گندم تا نیمه شهریور

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین الملل بانک کشاورزی، از آغاز فصل خرید گندم تا  ۱۶ شهریورماه سال جاری ۱۸۶۸ مرکز خرید در کشور، بالغ بر ۴ میلیون و ۵۳۱ هزارتن گندم به ارزش ۲۲۸ هزار و۶۱۱ میلیارد ریال را در قالب ۹۰۶ هزار ۹۶۷ محموله از کشاورزان خریداری کرده اند.

بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی مبلغی بیش از ۲۲۸۴۳۳ میلیارد ریال از مجموع  ۲۲۸۶۱۱ میلیارد ریال وجوه گندم خریداری شده را به حساب کشاورزان واریز کرده و عملیات پرداخت به زودی خاتمه خواهد یافت.

این گزارش می افزاید،بانک کشاورزی در اجرای سیاست های دولت و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی با هدف حمایت از تولید در بخش کشاورزی و با توجه به اهمیت گندم به عنوان غله استراتژیک در ایران و جهان و نقش محوری آن در امنیت غذایی کشور،عاملیت خرید تضمینی گندم را بر عهده دارد.

شایان ذکر است بانک کشاورزی در سال جاری، عملیات خرید تضمینی و واریز وجوه گندم را زودتر از موعد سال های گذشته انجام داده و عملکرد شایان توجهی داشته است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید