لیلا ایرانی بازیگر زن صدا و سیما و برنامه دورهمی مهران مدیری در گفتگویی به حواشی به وجود آمده و سوالات درباره ماجرای کشف حجابش در ترکیه پاسخ داد.

اظهارات عجیب بازیگر زن تلویزیون درباره کشف حجابش در ترکیه! / عکس ها و فیلم

لیلا ایرانی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون کشورمان است. لیلا ایرانی یک خواهر و یک برادر دارد. لیلا ایرانی ازدواج کرده است و یک دختر و پسر دارد. عکس هایی از کشف حجاب لیلا ایرانی منتشر شده بود که لیلا ایرانی در این باره توضیح داد.

لیلا ایرانی در توضیح عکس های بی حجابش به مصاحبه کننده گفت : الان در همین جا این تصویر اگر از چنین زاویه ای گرفته و ثبت شود خیلی طبیعی است و موردی ندارد اما همین صحنه را می توان از یک زاویه دیگر گرفت و تفاوت داشته باشد. انتشار عکس های من هم همین طور بود و بسیار ناشیانه عمل کردند.

تصاویری با تیپ متفاوت از لیلا ایرانی بازیگر زن ایرانی که در یکی از فصل های دورهمی مهران مدیری بازی می کرد منتشر شد که نشان می داد او به ترکیه رفته. اما توضیح او درباره عکس های منتشر شده از او جالب است.

لیلا ایرانی

داستان کشف حجاب لیلا ایرانی چه بود ؟

کشف حجاب لیلا ایرانی بازیگر نمایش های مهران مدیری در سری اول دورهمی جنجالی شده است. آنطور که در خبر ها آمده است کشف حجاب لیلا ایرانی بعد از مهاجرت به ترکیه اتفاق افتاده است.

لیلا ایرانی کیست ؟

خانم لیلا ایرانی متاهل و متولد 1366 می باشد که تحصیلات خود را نیز در زمینه تئاتر و بازیگر گذرانده است. لیلا ایرانی اولین بار با سریال درحاشیه مدیری در نقش بهناز خواهر بهروز ، در تلویزیون به ایفای نقش پرداخت.

کشف حجاب لیلا ایرانی

تعداد زیادی از هنرمندان ایرانی به دلیل عدم فرصت مناسب و عادلانه بازیگری (پروژه ها اکثرا در دست یک سری افراد خاص و ثابت است) مجبور به مهاجرت از ایران شده اند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید