در ویدیو زیر شاهد تصاویری از لحظه خودسوزی جوان رشتی به دلیل اختلافات خانوادگی در بلوار لاکان رشت خواهید بود.

جوان رشتی خودش و خودروی پراید را به دلایل خانوادگی به آتش کشید / فیلم

به گزارش سلام نو، اعلام تخریب و احتمال خودسوزی در ابتدای بلوار لاکان کوچه زمانی به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

شهرام مومنی رییس سازمان آتش‌نشانی رشت از اعزام دو دستگاه خودروی اطفایی بهمراه ۱۶ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه خبر داد.

وی با بیان اینکه بر اثر اختلافات خانوادگی احتمال خودسوزی و تخریب وجود داشت سریعا تیم های نجات و اطفایی نسبت به اجرای عملیات نجات اقدام کردند.

مومنی با بیان اینکه با همکاری تیم آتش نشانان نسبت به پیشگیری از تجمع شهروندان در محل حادثه و نیز مشاوره مرد جوان اقدام لازم صورت گرفت، ادامه داد: با توجه به ریختن بنزین از سوی فرد مورد نظر بر روی خود  و خودروی سواری و احتمال خودسوزی مرد جوان بحمدالله عملیات موفقیت آمیز  توسط تیم نجات و اطفای آتش نشانان انجام گرفت و مرد جوان خود را به آتش نشانان سپرد.

گفتنی است:  خوشبختانه در این حادثه مرد جوان آسیبی ندید و تیم های اطفایی پس از ایمن سازی محل حادثه به ایستگاههای مربوطه بازگشتند.

شایان ذکر است: در هیچ زمانی تخریب و خودکشی عاملی برای اصلاح و رسیدن به زندگی ایده آل نبوده و نخواهد بود در این مواقع که احتمال آن می رود برای هر شخصی پیش آید توصیه می شود افراد خود را به مشاورین مجرب روانشناسی بسپارند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید