تمام افراد جامعه نسبت به فعالیت‌های مدارس و آموزش و پرورش تأثیر می‌پذیرند و با توجه به شرایط خاص امسال که هنوز کرونا به صورت کامل مهار نشده است، امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی‌های انجام شده و واکسیناسیون معلمان، بازگشایی آرام و مؤثری داشته باشیم.

زمان شروع سال تحصیلی جدید مدارس اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شربتدار گفت: تلاش می کنیم با واکسیناسیون معلمان و برنامه ریزی مناسب، بازگشایی مدارس به دور از هرگونه آسیب رخ دهد.

حسن شربتدار سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی در نشست آموزشی-توجیهی برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره کل امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی که پیرامون موضوع «شروع سال جدید تحصیلی» برگزارشد، اظهار کرد: در آستانه بزرگترین و مهمترین اتفاق تربیتی کشور هستیم؛ شروع سال تحصیلی از اول مهر خواهد بود و با توجه به خدماتی که آموزش و پرورش ارائه می‌دهد حدود ۶۰درصد جمعیت کشور را پوشش می‌دهد و مورد قضاوت همه جامعه قرار می‌گیرد.

شربتدار افزود: تمام افراد جامعه نسبت به فعالیت‌های مدارس و آموزش و پرورش تأثیر می‌پذیرند و با توجه به شرایط خاص امسال که هنوز کرونا به صورت کامل مهار نشده است، امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی‌های انجام شده و واکسیناسیون معلمان، بازگشایی آرام و مؤثری داشته باشیم.

او با اشاره به فعالیت اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی گفت: یکی از حوزه‌های راهبردی معاونت پرورشی و فرهنگی و آموزش و پرورش، این اداره کل است که نوع فعالیتی که در حوزه پرورشی و فرهنگی انجام می‌شود از آن تأثیر می‌پذیرد و یا بر روی آن تأثیر می‌گذارد.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی با اشاره به شاخص‌ها و فعالیت‌هایی که در اداره کل امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی انجام شده است، گفت: اقدامات صورت گرفته در معاونت پرورشی و فرهنگی، مانند «توسعه و مدیریت مراکز هسته مشاوره» و «هدایت تحصیلی بیش از یک میلیون دانش آموز»؛ ماندگار، بنیادین و اساسی هستند.

او گفت: در حوزه فعالیت مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی طرح‌هایی مانند «نماد» و «یاریگران زندگی» را داریم که با همکاری سایر دستگاه‌های کشور انجام شده است.

شربتدار با اشاره به راه اندازی خط ملی «نماد» گفت: دانش‌آموزان می‌توانند با تماس با شماره ۱۵۷۰ از خدمات مشاوره‌ای بهره بگیرند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید