غلامرضا ظریفیان، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مهمترین مسئولیت معاونت سیاسی، ساماندهی توسعه سیاسی است که خرمشاد با نگاهی علمی و فراجناحی می‌تواند در اجرای این ماموریت خود موفق باشد.

انتخاب خرمشاد به عنوان معاون سیاسی وزارت کشور را باید به فال نیک گرفت

به گزارش سلام نو، غلامرضا ظریفیان در گفت و گو با ایسنا، درباره انتخاب محمدباقر خرمشاد به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور، اظهار کرد: خرمشاد فردی اصولگرا، معتدل، اهل فکر و اندیشه و صاحب نظر در رشته خود است.

زمانی که معاون فرهنگی وزارت علوم بود، رویکردی منصفانه با همه جناح ها و افراد داشت. خرمشاد یک دانشگاهی باتجربه است که تناسبی میان مسئولیت و تحصیلاتش که علوم سیاسی است، وجود دارد و انتخاب او را باید به فال نیک گرفت.

وی ادامه داد: امیدوارم خرمشاد با همین رویکرد علمی و اعتدالی در معاونت سیاسی وزارت کشور ایفای نقش کرده و ماموریت خود را در زمینه توسعه سیاسی، دفاع از جمهوریت نظام و برخورد متوازن با جناح ها انجام دهد و با نگاه علمی و معتدل مسیر خود را طی کند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه نظام حزبی نمی تواند با نظام سیاسی پیوند مناسبی برقرار کند و به دولت در سایه تبدیل شود، تصریح کرد: خرمشاد برای برقراری این پیوند تلاش کند. 

ظریفیان در ادامه تصریح کرد: مهمترین مسئولیت معاونت سیاسی، ساماندهی توسعه سیاسی است که خرمشاد با نگاهی علمی و فراجناحی می تواند در اجرای این ماموریت خود موفق باشد.

از سویی توسعه سازمان های مردم نهاد هم باید توسط او دنبال شود. متاسفانه در حال حاضر نگاه امنیتی و منفی به این سازمان ها وجود دارد در حالیکه سازمان‌های مردم نهاد نقش بسیار موثری در ایجاد پیوند بین مردم و حاکمیت دارند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید