شاهرخ استخری در ۱۴ مهرماه سال ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. استخری در رشته مهندسی صنایع دارای مدرک لیسانس است. شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد.

اسم دختران شاهرخ استخری چیست؟ + عکس

شاهرخ استخری ۲ دختر به نام پناه و نبات دارد. در اینستاگرام شاهرخ استخری عکس های زیادی از این ۲ دختر بانمک وجود دارد. همچنین همسر شاهرخ استخری در اینستاگرام خود عکس های خانوادگی زیادی را منتشر می کند. شاهرخ استخری از گل های باغ زندگی اش رونمایی کرد. در ادامه عکس گل های باغ زندگی شاهرخ استخری را خواهید دید.

شاهرخ استخری چه خانواده ای دارد؟

 شاهرخ استخری در ۱۴ مهرماه سال ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. استخری در رشته مهندسی صنایع دارای مدرک لیسانس است. شاهرخ استخری فرزند اول خانواده است و ۲ خواهر کوچک تر از خودش دارد. خواهرش یک سال از او کوچک تر است فوق لیسانس تغذیه دارد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته است و خواهر کوچک ترش هم به هنر علاقه دارد. شاهرخ استخری تا سوم دبستان، ساکن بلوار کشاورز بوده است و از آن به بعد در شهرک غرب زندگی می کند. سوم دبستان را در مدرسه ۱۵ خرداد و دوره راهنمایی اش را در مدرسه آزادی و دوران دبیرستان اش را در فجر دانش تحصیل کرده است. شاهرخ استخری متاهل است و سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است. این دو در سال ۱۳۹۰ با یکدیگر ازدواج کردند .مراسم ازدواج شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور در تهران برگزار شد.

شاهرخ استخری از دخترانش عکس منتشر کرد

دختران شاهرخ استخری

شاهرخ استخری این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت :

گل های باغ زندگی ام

پناه و نبات

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید