حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر در پی نشست اخیر با مسئولین ذوب آهن اصفهان ، در این مجتمع عظیم صنعتی حضور یافت و با منصور یزدی زاده مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

دومین نشست تعاملی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با امام جمعه زرین شهر در ماه جاری

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی، در این نشست که به منظور پیگیری مباحث مربوط به تعاملات منطقه ای برگزار شد ، امام جمعه زرین شهر،  فعالیت های مشترک فرهنگی و همچنین توجه به اشتغال وهمکاری وارتباط نزدیک با اداره کار منطقه در سال گذشته و سال جاری را شایسته قدردانی دانست و گفت: ذوب آهن اصفهان باید در خصوص مسائلی که ابهامات و سوالاتی وجود دارد ، اطلاع رسانی بیشتری انجام دهد و از طریق برگزاری جلسات مختلف با مسئولین و نخبگان منطقه ،ابهامات را رفع نماید.
وی در این نشست که با حضور کوروش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای و علیرضا امیری مدیر روابط عمومی برگزار شد با اشاره به اهمیت تقویت اطلاع رسانی فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته به ویژه در شرایط کنونی  افزود: در این راستا بهتر است که امکان بازدید از پروژه های مربوط به آب وانتقال پساب برای مسئولین منطقه فراهم شود و کارشناسان مربوطه توضیحات لازم را ارائه نمایند .
منصور یزدی زاده نیز طی سخنانی به اقدامات این شرکت در جهت اشتغال زایی و در اولویت بودن منطقه واستان اشاره کرد و گفت : آمادگی و تمایل کامل برای استفاده از توانمندی های منطقه داریم و در این راه با مشکل و محدودیتی مواجه نیستیم .
وی افزود : ذوب آهن اصفهان نگاه ویژه ای به استفاده از نیروهای بومی و اشتغال زایی در منطقه دارد اما حل مشکل اشتغال تنها با فعالیت یک شرکت امکان پذیر نیست .البته حرکت ذوب آهن در این مسیر مشهود است و در سال های اخیر شاهد افزایش به کار گیری نیروهای بومی در این مجتمع عظیم صنعتی هستیم .
مدیرعامل ذوب آهن در ادامه سخنان خود از امام جمعه زرین شهر که همواره مشوق فعالیت های مشترک و خدمت به منطقه است قدردانی نمود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید