سعید کاردار معاون امور هلدینگ‌های شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در حاشیه بازدیدهای دوره ای خود، ظهر امروز دوشنبه ۸شهریورماه، از شرکت رایتل بازدید کرد.

سعید کاردار در بازدید از رایتل سهام رایتل تا پایان سال جاری در بورس عرضه خواهد شد

به گزارش سلام نو، روابط عمومی رایتل به نقل از "شستا رسانه" : در این بازدید پس از شنیدن گزارش مختصری از برگزاری مجمع سالانه رایتل، گفت: من در راستای بازدیدهای دوره‌ای که از شرکت‌ها دارم، بعد از جلسه مفصلی که امروز با موضوع تامین و توزیع دارو داشتم، به رایتل آمدم تا ضمن خداقوت پیگیر روند بورسی شدن رایتل باشم.

وی افزود: شرکت خدمات ارتباطی رایتل، به عنوان هلدینگ ارتباطات شستا، یکی از سه اپراتور بزرگ تلفن‌ همراه ایران به‌شمار می‌رود و شستا به عنوان سهامدار صددرصدی رایتل، در نظر دارد با عرضه شرکت ها در بورس گامی در راستای افزایش شفافیت شرکت ها و بهبود جریان نقدینگی آنها بردارد.

کاردار با اشاره به روند رشد شاخص‌های عملکردی رایتل در سه ماهه اول ۱۴۰۰‌ نسبت به سال ۹۹، همچنین روند افزایش سهم بازار مشترکین در اوج تحریم‌های ظالمانه، اعلام کرد: یکی از اهداف مدیران شستا و رایتل در سال ۱۳۹۹ بسترسازی و انجام اقدامات مورد نیاز به منظور بورسی شدن شرکت در سال ۱۴۰۰ بوده که با اصلاح ساختار سرمایه، ادغام برخی از شرکت‌ها و سایر اقدامات مشابه این موضوع صورت پذیرفته است و با عقد قرارداد با کارگزاری صبا تأمین، فرآیند بورسی شدن شرکت در حال انجام است.

وی در ادامه اضافه کرد: امیدواریم تا پایان سال با عرضه سهام رایتل، بتوانیم بخشی از مردم و مشترکین آن را به عنوان سهامدار این شرکت ببینیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید