رئیس پلیس "آبادان" از شهادت یک مامور در درگیری با سارق مسلح در این شهرستان خبر داد.

شهادت مامور پلیس در آبادان / سارق مسلح خودروی پلیس را به رگبار بست/ عکس

به گزارش  سلام نو به نقل از رکنا،سرهنگ "حسین زلقی"  رئیس پلیس آبادان با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه امروز (۱۶ شهریور ۱۴۰۰) مأموران گشت کلانتری ۱۱ حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک و برای بررسی بیشتر با رعایت حقوق شهروندی دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: خودروی مزبور بلافاصله بدون توجه به ایست پلیس متواری و پس از تعقیب و گریز ودرگیری مسلحانه سارق مسلح با پلیس، خودروی پژو متوقف شده که ناگهان شرور مسلح از خودروی پژو پیاده شده و بسمت ماموران گشت کلانتری به صورت مستقیم با اسلحه کلاش تیراندازی می کند.

رئیس پلیس شهرستان آبادان تصریح کرد: در این ارتباط مامور جان بر کف ناجا سرگرد "مهدی آزمون" بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه فردمسلح  شناسایی و از سارقان مسلح تحت تعقیب می باشد، افزود: از سارق مسلح یک دستگاه خودروی پژو و ۳ تیغه خشاب پُر فشنگ کشف شد.

رئیس پلیس آبادان با اشاره به متواری شدن متهم ، عنوان داشت: با توجه به شناسایی متهم دستگیری آن به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم فهیم و خانواده محترم وی، علو درجات و صبر جزیل برای بازماندگان این شهید عزیز را از درگاه خداوند منان خواستار شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید