یک گزینه جدید برای نمایش آخرین بازدید در واتساپ اضافه خواهد شد که می‌توانید انتخاب کنید کدام مخاطبان نتوانند وضعیت Last Seen شما را مشاهده کنند.

اضافه شدن یک گزینه جدید به تنظیمات نمایش آخرین بازدید در واتساپ

به گزارش سلام نو به نقل از گجت نیوز، واتساپ اعلام کرده است که از بهبود حفظ حریم خصوصی اپلیکیشن خودش استقبال می‌کند و در همین راستا گزینه‌های شخصی‌سازی حریم خصوصی بیشتری را اضافه کرده است. مدت طولانی است که کاربران این پلتفرم پیام‌رسان قادر هستند وضعیت Last Seen یا همان آخرین بازدید را برای «همه»، «هیچ‌کس» یا فقط «مخاطبان» به نمایش درآورند. این گزینه خوبی برای کاربرانی است که می‌خواهند بدون دغدغه پیام‌های دریافتی را بخوانند و به آن‌ها پاسخ دهند.

یک گزینه جدید در تنظیمات نمایش آخرین بازدید در واتساپ

به نظر می‌رسد اکثر ۲ میلیارد کاربر ماهانه این پیام‌رسان که از گزینه‌های نمایش آخرین بازدید در واتساپ استفاده می‌کنند، خواستار یک گزینه جدید بودند تا بتوانند درست مثل چیزی که تلگرام ارائه می‌کند، از دید فقط برخی از مخاطبان خود و نه همه آن‌ها پنهان باشند. همانطور که مطلع هستید اگر گزینه “My Contacts” را انتخاب کنید، تمام مخاطبان گوشی شما قادر به مشاهده آخرین بازدید شما در اپلیکیشن واتساپ هستند. اما حالا واتساپ گزینه جدیدی را به نام “…My Contact Expect” به منوی تنظیمات Last Seen اضافه کرده که به شما اجازه می‌دهد تصمیم بگیرید کدام یک از مخاطب شما آخرین بازدیدتان را مشاهده کند و این گزینه از دید کدام مخاطب شما پنهان باشد.

نمایش آخرین بازدید در واتساپ

واتساپ علاوه بر این که به شما اجازه می‌دهد انتخاب کنید چه کسی می‌تواند آخرین زمانی که در این پلتفرم فعال بوده‌اید را مشاهده کند، این قابلیت مرتبط با حریم خصوصی را گسترش خواهد داد و به شما اجازه می‌دهد انتخاب کنید چه کسانی تصویر پروفایل شما و همچنین وضعیت “About” یا «درباره من» را ببینند. این قابلیت برای نخستین بار توسط وبلاگ WaBetaInfo مشاهده شده است؛ گرچه هنوز شاهد جایگیری آن در اپلیکیشن واتساپ نیستیم. همچنین گفته می‌شود این قابلیت حریم خصوصی به زودی برای هر دو نسخه اندرویدی و آی او اسی WhatsApp عرضه خواهد شد.

توجه داشته باشید که اگر نمایش آخرین بازدید در واتساپ را برای چند یا تمام مخاطبان خود غیرفعال کنید، شما هم قادر نخواهید بود وضعیت فعال بودن آن‌ها را مشاهده کنید.

واتساپ در اقدامی دیگر همچنین به کاربرانش اجازه می‌دهد رسید دریافت پیام متنی و صوتی را حذف کنند. برای این کار کافیست در گوشه سمت راست صفحه روی آیکون سه نقطه کلیک کنید، سپس به مسیر Settings > Account > Privacy بروید و گزینه “Read receipts”را غیرفعال کنید. این محدودیت برای هر دو طرف اعمال می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید