دختر نوجوان برای آنکه بتواند خود را از دست قاچاقچیان انسان نجات دهد، اقدام به پرش از پنجره ساختمان کرد که در نهایت متاسفانه منجر به مرگش شد.

ویدیو هولناک از پرش مرگبار دختر جوان از روی پنجره

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه پرش یک دختر اهل ترکیه از پنجره ساختمانی در این کشور را به تصویر می‌کشد. بنا به گزارش دیلی میل این دختر نوجوان که هویتش «شیرین ان.‌ای» اعلام شده برای فرار از چنگ یک قاچاقچی انسان دست به این اقدام زد. این اتفاق در شهر آنتالیای ترکیه رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی در این حادثه این دختر از ارتفاع ۳۰ پایی ( ۹ متری ) به پایین پرید و در کنار یک خودروی پارک شده در گوشه خیابان فرود آمد. در ویدئوی منتشر شده این دختر که از لبه پنجره آویزان شده دیده می‌شود. لحظاتی بعد در حالی که شاهدان عینی با فریاد کشیدن از او می‌خواهد از پریدن به پایین منصرف شود، اما وی ناگهان به پایین سقوط می‌کند.

شاهدان عینی بلافاصله با پلیس تماس گرفته و حادثه را گزارش کردند. گفته می‌شود شیرین در این حادثه دچار جراحت شدید شده است. تصاویر دیگر وی را در حال انتقال با برانکارد به بیمارستان نشان می‌دهد.

گفته می‌شود فردی که شیرین را ربوده بود با حبس او در ساختمان محل اقامتش قصد فروش وی را داشت. هنوز هویت قاچاقچی انسان مشخص نشده است. تحقیقات پلیس ترکیه در این باره ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید