هواداران تجمع کرده مقابل ساختمان باشگاه شعارهایی را علیه احمد مددی، مدیرعامل استقلال سر دادند.

تجمع اعتراضی هواداران استقلال علیه مددی / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، عده‌ای از هواداران استقلال امروز مقابل ساختمان باشگاه حضور یافتند و ناراحتی خود از شرایط مالی را به گوش مدیران باشگاه رساندند. این هواداران که صبح امروز مقابل وزارت ورزش تجمع کردند و خواهان رسیدگی به وضعیت مدیریتی تیمشان بودند، سپس به سعادت‌آباد و دفتر باشگاه استقلال رفتند و آنجا اعتراضشان را نشان دادند.

هواداران تجمع کرده مقابل ساختمان باشگاه شعارهایی را علیه احمد مددی مدیرعامل استقلال سر دادند. این هواداران با شعارهای خود خواهان جدایی احمد مددی از مدیرعاملی باشگاه شدند.

همچنین استقلالی ها از وزارت ورزش نیز خواستند هرچه سریع‌تر تکلیف مدیریت باشگاه را روشن کند و فردی را برگزیند که بتواند گره از مشکلات استقلال باز کند. این عده حتی خواهان ورود به باشگاه و صحبت با احمد مددی بودند اما مسئولان حراست باشگاه چنین اجازه ای را به آنها ندادند.

تجمع اعتراضی هواداران استقلال علیه مددی / عکس

تجمع اعتراضی هواداران استقلال علیه مددی / عکس

گفتنی است؛ این اتفاقات در شرایطی رخ می‌دهد که تیم استقلال این روزها در امارات اردو زده و کارش را برای دیدار با الهلال جلو می‌برد. البته باشگاه مشکلات مالی زیادی دارد که هواداران امیدوار هستند با جدایی مددی و روی کار آمدن مدیران جدید این مساله حل شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید