در مجموع ۴۰۰ پرواز رفت و برگشت در ایام اربعین امسال برای جابجایی زائران ایرانی انجام خواهد شد.

زمان آغاز پروازهای اربعین اعلام شد / قیمت بلیت پروازهای اربعین چند؟

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ۳۰ هزار زائر ایرانی که دولت عراق مجوز ورود آن‌ها را برای اربعین صادر کرده از تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ تا ۱۰ مهر از طریق ۶ فرودگاه حضرت امام (ره) مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و اهواز به این کشور منتقل می‌شوند. پیگیری‌ها حاکی از آن است احتمالا قیمت بلیت رفت و برگشت پروازهای اربعین حدود ۴.۵ میلیون تومان خواهد بود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام پروازهای اربعین امسال توسط ۱۲ ایرلاین داخلی خبر داد.

محمدحسن ذیبخش اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ۳۰ هزار زائر ایرانی که دولت عراق مجوز ورود آن‌ها را برای اربعین صادر کرده از تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ تا ۱۰ مهر از طریق ۶ فرودگاه حضرت امام (ره) مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و اهواز به این کشور منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه در صورت نیاز می‌توانیم تعداد فرودگاه‌ها را افزایش دهیم افزود: در مجموع ۴۰۰ پرواز رفت و برگشت در ایام اربعین امسال برای جابجایی زائران ایرانی انجام خواهد شد.

ذیبخش با اعلام اینکه زائران عتبات عالیات باید تست منفی PCR هفتاد و دو ساعته داشته باشند، گفت: شرکت‌های هواپیمایی قشم، تابان، زاگرس، وارش، معراج، ماهان، آسمان، کاسپین، فلای پرشیا، هما و کیش ایر، ۴۰۰ پرواز اربعین امسال را انجام خواهند داد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین در پاسخ به این پرسش که قیمت بلیط پرواز اربعین به چه میزان است، تصریح کرد: انجمن شرکت‌های هواپیمایی در حال بررسی قیمت پروازهای اربعین است.

پیگیری‌ها حاکی از آن است احتمالا قیمت بلیت رفت و برگشت پروازهای اربعین حدود ۴.۵ میلیون تومان خواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید