پیروز قربانی، پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در تمام پست‌ها دچار تغییر شده و با این همه تغییر باید فقط دعا کنیم این تیم بتواند نتیجه بگیرد.

اگر از وضعیت فعلی استقلال حمایت کنم به شعور خودم توهین کرده‌ام

به گزارش سلام نو، ایران ورزشی نوشت: استقلال در امارات اردو زده تا برای بازی با الهلال آماده شود، اما با توجه به شرایط فعلی استقلال بدیهی است که باید برای نتیجه این بازی نگران بود. بعد از اتمام لیگ، شاکله تیم استقلال تغییر کرد و این تیم باید در حقیقت با تعداد نفرات جدید به مصاف تیم عربستانی برود که این نکته باعث نگرانی است و قطعاً تیم استقلال را اذیت می‌کند. به این نکته مهم و حائز اهمیت باید جا ماندن سه بازیکن اصلی که به دلایل مختلف با تیم استقلال به امارات نرفتند را هم اضافه کرد، ضمن اینکه فرهاد و مدیریت استقلال آنقدر با هم اختلاف دارند که طی این چند وقت اخیر در یک قاب گنجانده نشدند و حالا هم آقای مدیرعامل به‌دلیل ابتلا به بیماری کرونا خودش را کاملاً از قضایا کنار کشیده و نزدیک یک هفته است که هیچ‌کس او را رؤیت نکرده است.

هوادار در چنین شرایط خاصی نمی‌تواند امیدوار باشد که استقلال فاتح بازی با الهلال باشد و حتی این دلواپسی وجود دارد که با توجه به مشکلات، استقلال با نتیجه پرگل نبازد. با توجه به اینکه استقلال در آستانه بازی با الهلال با مشکلات عدیده‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کند به سراغ پیروز قربانی پیشکسوت استقلال رفتیم و درباره همه مشکلات استقلال با او هم‌صحبت شدیم.

استقلال چند روز دیگر باید به مصاف تیم الهلال عربستان برود، اما به نظر می‌رسد اصلاً شرایط این تیم برای این بازی خوب نیست!

به‌طور حتم این بازی برای استقلال سخت می‌شود. به هر حال در این چند وقت اخیر هم استقلال شرایط پایداری نداشته و با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم کرده است.

نکته اینجاست که در این شرایط سخت سه بازیکن هم پایین پلکان هواپیما از سفر به امارات جام ماندند و این هم خودش دلواپسی‌ها را مضاعف کرد!

نباید خودمان را گول بزنیم و مردم را با حرف‌های خودمان فریب بدهیم. مشکلات زیادی در استقلال وجود دارد. شما نگاه کنید ببینید چه شکافی بین مدیریت و کادر فنی استقلال وجود دارد. کجای دنیا دیدید بین مدیریت و کادر فنی این همه فاصله باشد؟ اگر از وضعیت فعلی استقلال حمایت کنم به شعور خودم توهین کرده‌ام پس نمی‌خواهم حمایت کورکورانه‌ای انجام دهم.

استقلال در فصل نقل‌وانتقالات هم کم‌فروغ بود و این نکته هم می‌تواند این تیم را اذیت کند!

بله، درست است. استقلال بازیکنان زیادی را از دست داده و این هم معضل بزرگی است.

نظرتان در خصوص بازیکنانی که استقلال جذب کرد چیست؟

این بازیکنان، بازیکنان خوبی هستند اما برای اینکه در استقلال جواب بدهند نیاز دارند یکی، دو سال در کنار هم باشند. سخت است که بتوانی از این بازیکنان بازی بگیری و مربی قوی می‌خواهد تا بتواند این کار را انجام دهد. استقلال نیاز به نفرات تاپ دارد تا بتواند مدعی قهرمانی شود اما با توجه به نفراتی که جذب شده‌اند شک دارم این اتفاق بیفتد. استقلال که هر سال دوم و سوم شدن را تجربه می‌کند، مهم این است که بعد از سال‌ها قهرمان شود.

شاکله تیم استقلال حفظ نشده و همین نکته باعث نگرانی هواداران است!

درست است. استقلال در تمام پست‌ها دچار تغییر شده و با این همه تغییر باید فقط دعا کنیم این تیم بتواند نتیجه بگیرد.

خیلی‌ها معتقدند فرهاد مجیدی به‌جای غر زدن و بهانه گرفتن وقتی شرایط را می‌بیند باید برود. نظر شما در خصوص این اظهارنظرها چیست؟

هرکس نظر شخصی خودش را دارد. اما من پیش از این هم گفتم با این رفتارها و مسخره‌بازی‌ها نمی‌توانند نتیجه بگیرند. باز هم می‌گویم خودتان فاصله مدیریت با کادر فنی را ببینید. یک روز مربی علیه مدیرعامل صحبت می‌کند و روز دیگر مدیرعامل علیه مربی. چند وقتی هم هست که اصلاً از مدیرعامل استقلال خبری نیست اگر مددی مریض است یعنی آن باشگاه معاون ندارد که بخواهد کارها را انجام دهد. چرا وقتی ما اظهارنظر می‌کنیم ۵۰ نفر از باشگاه زنگ می‌زنند اما الان یک نفر نیست کارهای استقلال را در غیاب مدیرعامل پیش ببرد؟! این روند خوب نیست.

این روزها هواداران استقلال نگران شرایط بحرانی هستند و حتی این تصور می‌شود که در این شرایط استقلال نتیجه خیلی بدی را مقابل الهلال به دست آورد

بعضی از هواداران خودشان در به وجود آمدن این شرایط نقش زیادی داشتند و همیشه نگاه فنی دارم و نمی‌توانم هیچ‌کس را گول بزنم و در این شرایط باید نگران استقلال بود به‌طور حتم مقابل الهلال بازی سختی پیش رو خواهند داشت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید