مراجعه به طبیعت و مصرف خوراکی‌های طبیعی برای خلاص شدن از درد یک اقدام مطلوب است.

معرفی نوشیدنی‌هایی که مانند مُسکن عمل می‌کنند

به گزارش سلام نو به نقل از پارسینه، استفاده از نوشیدنی‌های طبیعی به جای مُسکن، امر مطلوبی است که در این گزارش ما برخی از نوشیدنی‌ها را معرفی می‌کنیم.

شیر بادام

شیر بادام حاوی درصد بالایی از منیزیم است که کمبود آن در بدن منجر به سردردهای میگرنی و حملات مکرر می‌شود. مشخصه این نوع شیر حاوی مواد معدنی معادل اثر مسکن‌های آسپرین است که معمولاً در تسکین سردردهای میگرنی استفاده می‌شود. بیماران مبتلا به میگرن می‌توانند با خوردن چند عدد بادام این فواید را به دست آورند به شرط آنکه خام بوده و بو داده نباشند.

نعناع

از نوشیدنی گرمِ نعناع می‌توان برای درمان میگرن استفاده کرد، زیرا حاوی درصد بالایی از منتول است که به آرامش اعصاب و شل شدن ماهیچه‌های معده کمک می‌کند.

 آب ولرم

آب به بهبود جریان خون اکسیژن دار به تمام اندام‌های حیاتی بدن کمک می‌کند. این همان چیزی است که بیماران میگرنی با توجه به عدم خون رسانی به مغز نیاز دارند اما به شرطی که ولرم باشد.

آب لیمو با عسل

فواید آب لیمو تنها به مرطوب کردن بدن، تقویت ایمنی و احساس طراوت محدود نمی‌شود، بلکه به دلیل توانایی آن در آرامش اعصاب و رفع استرس و اضطراب به درمان سردردهای میگرنی نیز کمک می‌کند. علاوه بر این حاوی درصد بالایی از ویتامین C است و به داشتن خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی به شرط ترکیب با عسل معروف است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید