ثبت نام دانش آموزان برای دریافت کتب درسی تا ۵ روز دیگر تمدید شد.

زمان ثبت نام کتاب های درسی تمدید شد

دانش آموزان می توانند برای دریافت کتاب درسی خود تا ۲۰ شهریور اقدام به ثبت نام کنند. ثبت نام برای دریافت کتاب درسی پایه های مختلف تا ۵ روز دیگر تمدید شد. علوی تبار جزئیاتی در مورد دریافت کتاب درسی دانش آموزان ارائه کرد.

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از تمدید مهلت ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی تا ۲۰ شهریور خبر داد.محمد علوی تبار معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بیان کرد: تا این زمان ۱۲ میلیون و ۸۸۹ هزار دانش آموز نسبت به خرید اینترنتی کتاب‌های درسی خود اقدام کرده اند، اما هنوز ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار دانش آموز کتاب‌های درسی خود را خریداری نکرده اند و مهلت خرید اینترنتی کتاب‌های درسی را تا ۲۰ شهریور تمدید می‌کنیم.

او افزود: دانش آموزانی که کتاب‌های خود را خریداری نکرده اند بیشتر در مقطع متوسطه دوم نظری و کاردانش هستند که علت آن هم تأخیر در انتخاب رشته تحصیلی و ثبت نشدن اطلاعات دانش آموزان در سامانه سیدا و پادا است.

علوی تبار تأکید کرد: دانش آموزانی که ثبت نام خود را در سامانه سیدا و پادا انجام نداده اند مجاز به خرید کتاب درسی در سامانه فروش کتاب درسی نیستند و در صورت تأخیر در ثبت اطلاعات خود کتاب‌های درسی خود را با تأخیر دریافت خواهند کرد.معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی تصریح کرد: ۱۴۶ میلیون جلد کتاب درسی امسال برای ۱۵ میلیون دانش آموز چاپ شده و مشکل کمبود کتاب درسی نداریم.

علوی تبار افزود: دانش آموزانی که نسبت به خرید اینترنتی کتاب‌های درسی اقدام کرده اند از ۲۰ شهریور می‌توانند کتاب‌های خود را از مدرسه محل تحصیل دریافت کنند.او یادآوری کرد: توزیع کتاب‌های درسی امسال تنها از طریق مدارس انجام می‌شود و هیچ کتاب فروشی مجاز به فروش کتاب درسی نیست.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید