مظاهری علاوه بر حذف پست اینستاگرامی که مبنی بر ماندنش در استقلال منتشر کرده بود، قراردادش را نیز به صورت یک طرفه فسخ کرده است.

پایان کار مظاهری در استقلال / سنگربان آبی‌ها قراردادش را فسخ کرد

به گزارش سلام نو به نقل از "ورزش سه"، در حالیکه کاروان استقلال در امارات به سر می برد، حواشی پیرامون این باشگاه پیش از دیدار برابر الهلال به اوج خود رسیده و پس از اینکه رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر روز گذشته از سفر به دبی خودداری کرده بودند، حالا خبر می رسد که گلر آبی پوشان قراردادش را با این تیم فسخ کرده است.

مظاهری که طی هفته های گذشته جلسات فراوانی را به همراه وکیلش با احمد مددی مدیرعامل استقلال برگزار کرد، با مدیران باشگاه به توافق دست پیدا نکرد.

قول ها و وعده هایی که مدیران باشگاه برای پرداخت مطالبات این دروازه بان داده بودند عملی نشد و با این وجود، مظاهری تصمیم گرفت تا در تمرینات تیمش حضور پیدا کند.

گلر آبی ها حتی در این زمینه نیز یک پست اینستاگرامی منتشر و اعلام کرد که قصد دارد به فوتبالش در استقلال ادامه دهد. اما روز گذشته این دروازه بان در حاشیه آخرین تمرین تیم در تهران از پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره باشگاه خواست تا به مشکلات مالی بازیکنان توجه کنند که این بار نیز از سوی مظلومی، تنها قول هایی مبنی بر پرداخت مطالبات طی روزهای آینده داده شد.

حالا مظاهری پس از اینکه از حضور در فرودگاه و سفر به دبی خودداری کرده بود، علاوه بر حذف پست اینستاگرامی که مبنی بر ماندنش در استقلال منتشر کرده بود، قراردادش را نیز به صورت یک طرفه فسخ کرده است تا بدین ترتیب به نظر برسد او و استقلال به پایان کار خود رسیده اند.

پایان کار مظاهری در استقلال / سنگربان آبی‌ها قراردادش را فسخ کرد

فریبرز محمودزاده، مسوول نقل و انتقالات سازمان لیگ با تایید این خبر اعلام کرد که این دروازه‌بان با حضور در محل سازمان لیگ این اقدام را نهایی کرده است.

اطلاعاتی که از جلسه چند هفته پیش میان مظاهری و وکیلش با احمد مددی به دست رسیده، نشان می دهد که مدیرعامل استقلال آن زمان به سنگربان تیمش اعلام کرده است که مبلغ قرارداد او رقم بالایی است و این باشگاه قادر به پرداخت آن نیست. مددی از مظاهری درخواست کرده که مجددا از میزان قراردادش بکاهد تا باشگاه بتواند به همکاری خود با این گلر ادامه دهد.

مسئله ای که با مخالفت مظاهری و وکیل او همراه بوده چرا که سنگربان استقلال پیش از این نیز با درخواست مددی مبلغ قراردادش را کم کرده بود و حتی برخی از آپشن های موجود در این تفاهم نامه را نیز حذف کرده بود. این مسئله باعث شد تا مدیرعامل استقلال خطاب به مظاهری اعلام کند چنانچه او خواستار دریافت مطالباتش است، باشگاه می تواند به جای پرداخت این بدهی ها، رضایت نامه این بازیکن را صادر کند.

با وجود اینکه جلسات میان دو طرف به خوبی پیش نرفت و حتی وکیل مظاهری مدعی شد که احمد مددی به او اعلام کرده که این گلر می تواند جدا شود، اما مظاهری در تمرینات حضور پیدا کرد ولی روز سفر به دبی راهی فرودگاه نشد و حالا نیز قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرده است تا داستان رشید و استقلال اینگونه به پایان برسد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید