انتشار مجدد ویدیو قدیمی از مصاحبه نیوشا ضیغمی با مهران مدیری در برنامه دورهمی درباره نقش پول در ازدواج وی با همسرش به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

اظهارات عجیب بازیگر زن مشهور درباره نقش پول در ازدواج با همسرش / فیلم

نیوشا ضیغمی از بازیگران زن خوش چهره ایرانی است. نیوشا ضیغمی متاهل و داری یک فرزند است. گفتنی است همسر نیوشا ضیغمی از افراد پوادار جامعه است. نیوشا ضیغمی در مصاحبه ای با مهران مدیری می گوید که در رفاه زندگی می کند. نیوشا ضیغمی اخیرا درویدئوهای تبلیغاتی هم ایفای نقش کرده است.

یکی از ناب ترین سکانس های مجری گری مهران مدیری وقتی بود که نیوشا ضیغمی در برنامه او حضور داشت. نیوشا ضیغمی با انتقاد از مردم درباره پولدار بودن شوهرش می خواست جو را به سمت مظلوم نمایی پیش ببرد ولی مهران مدیری با عوض کردن سوالش او را گیر انداخت.

خیلی از بازیگران ایرانی خودشان را مرفه نشان می دهند و برخی هم ساده زیست هستند (مثل نوید محمدزاده)، نیوشا ضیغمی از آن دسته بازیگران پولداریست که دوست ندارد کسی به پولداری او اشاره ای کند و واقعا ناراحت می شود.

نیوشا ضیغمی

البته وقتی به او بگویی شوهرت پولدار است (چون تاکید دارد که خودش اهل کار بوده از جوانی و پولداری اش مربوط به شوهرش نیست) واقعا ناراحت می شود. ولی نکته ی جالبی که وجود دارد اکثر بازیگران زن پر حاشیه مثل بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی و ... ادعا دارند که خودشان با کارآفرینی ثروتمند شده اند (منظور ما رد یا تایید نیست فقط نقل می کنیم)نیوشا ضیغمی متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ بازیگر ایرانی است. او برای نقش آفرینی در فیلم های شوریده (۱۳۸۳) و حس پنهان (۱۳۸۵) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • Sali IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    ببخشید من شرمنده ام ولی باید بگم این مطلب خیلی چرت و مزخرف بود ، یعنی خودتون از این خبر خوشتون میاد.خب کجای صحبت حاشیه داشته؟جمع کنید خداوکیلی. لااقل یک جک یا ضرب‌المثل بگید بهتره اگه چیزی بلد نیستید.
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    خانم ضیغمی چون شمادردیدمردم هستید سعی کنیدچنان عمل کنید که بعداین دنیاعالم دیگری وجوددارد همیشه هنرمند جوان نخواهیدبوداگرمسلمان هستی مراقب باشید
  • گل IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    عالیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید