رییس دفتر رییس جمهور طی نامه‌ای از عملکرد شایسته بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خصوص مشارکت در اجرای طرح شهید سلیمانی تقدیر کرد.

تقدیر رییس دفتر رییس جمهور، از عملکرد بانک مهر ایران

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، غلامحسین اسماعیلی، رییس دفتر رییس جمهور طی نامه‌ای، از دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک مهر ایران برای مشارکت در طرح شهید سلیمانی به منظور مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.
شایان ذکر است، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای برنامه‌های مسئولیت اجتماعی خود و با توجه به شرایط بحرانی کشور در مقابله با ویروس کرونا، با مشارکت در طرح شهید سلیمانی، مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال را در ۲ فاز برای تهیه ۲۵.۰۰۰ قلم تجهیزات پزشکی مورد نیاز پیشگیری، واکسیناسیون، درمان و کنترل بیماری کووید ۱۹، با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اختصاص داده است.
بانک مهر ایران در فاز نخست طرح شهید سلیمانی بالغ بر ۱۵هزار قلم تجهیزات مورد نیاز پیشگیری، درمان و کنترل بیماری کووید-۱۹ شامل: دستگاه کپسول اکسیژن، مانومتر و ترالی، دستگاه ضدعفونی‌کننده UV، دستگاه تب‌سنج لیزری و دستگاه پالس اکسی متر را به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال تهیه و میان ۶۳ دانشگاه علوم پزشکی و ۱۲۶۰ مرکز بهداشتی منتخب و پایگاه سلامت در سراسر کشور توزیع کرده است.
این بانک در فاز دوم طرح شهید سلیمانی نیز مشارکت کرده و حدود ۱۰ هزار قلم تجهیزات پزشکی شامل: دستگاه اکسیژن‌ساز، دستگاه تب‌سنج لیزری، دستگاه پالس اکسی‌متر، ترالی اورژانس و بارکدخوان به مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال را تهیه و توزیع نموده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید