با توجه به اخباری که به گوش می‌رسد روح الله نصیری که سابقه معاونت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی سکان هدایت شرکت ارتباطات زیر ساخت را بر عهده می‌گیرد.

روح الله نصیری سکان هدایت شرکت ارتباطات زیرساخت را در دست گرفت

به گزارش سلام نو، زمزمه های تغییر مدیریت عامل شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان کارگزار سیاست های حاکمیتی وزارت ارتباطات و شنیده هایی مبنی بر انتصاب یکی از مدیران پاکدست، خوش‌نام و ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت را می توان در راستای تحول در این مجموعه عریض و طویل دانست که دلسوزان این حوزه از رئیس جمهور محترم انتظار تحقق داشتند.


از این رو دکتر روح الله نصیری که سابقه معاونت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پژوهشگاه ارتباطات و مشاورت وزیر ارتباطات در زمان وزارت دکتر رضا تقی پور را در کارنامه خویش دارد، سکان شرکت ارتباطات زیرساخت را بر عهده خواهد گرفت.


لازم به ذکر است دکتر روح الله نصیری در سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت صاایران، شرکت صنایع الکترونیک ایران و صنایع الکترونیک شیراز مسئولیتهای کلیدی برعهده داشته و هم اکنون مدیرعامل کارخانجات مخابراتی ایران می باشد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید