مجید مظفری، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با اشاره به این که مشغول بازی در سریال «هم سایه» است، گفت: برای من به عنوان بازیگر خیلی مهم است که با تهیه‌کننده‌ای کار می‌کنم که مسئولیت‌پذیر است.

تلویزیون تهیه‌کننده‌های مسئولیت‌پذیر و متعهد کم ندارد

به گزارش سلام نو، مجید مظفری، بازیگر به جام جم می گوید: من در سریال «هم سایه» حضور طولانی ندارم و بازی در این اثر وقت زیادی از من نگرفت. اما نقش دایی خانواده به نام پرویز را بازی می‌کنم. مهمترین چیزی که باعث شد در این سریال بازی کنم قصه آن بود. یک قصه انسانی که به روابط انسانها می‌پرداخت. از طرفی با وجود برخی تهیه‌کننده‌ها که به تعهدشان پایبند نیستند، آقای پورکیانی، تهیه‌کننده سریال «هم سایه» جزو افرادی بود که دوست داشتم با او همکاری کنم. چون آدم دلسوزی است و بسیار مسئولیت پذیر.

وی ادامه می دهد: خاطرم هست که تعدادی از بچه ها سر این کار کرونا گرفتند. خودش هم درگیر این بیماری شد. اما به خاطر سلامتی این گروه پزشک سر صحنه آورد و از همه تست گرفت. این برای من به عنوان بازیگر خیلی مهم است که با تهیه‌کننده‌ای کار می کنم که مسئولیت پذیر است.

این هنرمند با یادی از زنده یاد مجید اوجی، تهیه‌کننده تاکید می‌کند: خاطرم هست سر یک سریالی که با مرحوم اوجی کار می کردیم، آقای اوجی ماشینش را فروخت تا دستمزد بچه ها را بدهد. یعنی منتظر نماند تا با تلویزیون تسویه کند و بعد دستمزد ما را بدهد. از این تهیه کننده های مسئولیت پذیر و متعهد تلویزیون کم ندارد. 

زینب علیپور طهرانی/ رسانه

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید