۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 55286460

شرکت سام سرویس به عنوان تولید کننده و نمایندگی لوازم خانگی سام برای اینکه بتواند محصولاتی باکیفیت را با بالاترین امکانات و تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید کند تصمیم گرفت همانند بسیاری از تولیدکنندگان مطرح لوازم خانگی در دنیا انرژی و منابع خود را صرف تحقیق و تولید تکنولوژی های پیچیده نکرده و از شرکت های تخصصی در این زمینه کمک گیرد.

لوازم خانگی سام ساخت کجاست؟

اگر به دنبال جواب این سوال هستید که لوازم خانگی سام ساخت کجاست؟ قطعا این روزها با محصولات و نمایندگی لوازم خانگی سام در بازار روبه رو شده اید به همین جهت قصد بررسی را دارید تا شاید آن را برای منزل و یا محل کار خود انتخاب کنید، اما متاسفانه آشنایی زیادی با برند SAM و کیفیت محصولات آن ندارید پس به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه ما باشید چراکه ما در اینجا قصد داریم لوازم خانگی سام را مورد بررسی قرار دهیم و به سوالات شما در مورد اینکه لوازم خانگی سام ساخت کجاست؟ طراحی این محصولات در کدام کشور انجام می شود؟ قطعات استفاده شده در آن ساخت کجاست و دارای چه کیفیتی می باشد جواب دهیم.

در جواب این سوال که لوازم خانگی سام ساخت کجاست؟ باید بگوییم اگر فرد عجولی هستید و حوصله چند دقیقه وقت گذاشتن برای خواندن این متن را ندارید باید به شما بگوییم لوازم خانگی سام ساخت ایران می باشد و یا بهتر بگوییم در کشور ایران مونتاژ می شود و بیشتر قطعات آن از دیگر کشورها وارد می شود اما اگر دوست دارید در مورد این برند بیشتر بدانید و از رابطه این برند را با لوازم خانگی سامسونگ بدانید به شما پیشنهاد می کنیم تنها چند دقیقه از وقت خود را برای خواندن این متن اختصاص دهید تا علاوه بر آشنایی با لوازم خانگی جی سام شما را با گارانتی سام، خدمات پس از فروش، نصب و راه اندازی و پیدا کردن نزدیک ترین نمایندگی لوازم خانگی سام به شما کمک کنیم.

هر زمانی که تصمیم داشتید از لوازم خانگی سام دیدن فرمایید و از مشخصات فنی و قیمت آنها اطلاع پیدا کنید می توانید بر روی « لوازم خانگی سام » کلیک کنید و یا به فروشگاه دیجی کالا مراجعه نمایید.

برای شناخت بهتر این برند کافیست تا نگاهی نه چندان دور به گذشته داشته باشیم زمانی که ایالات متحده آمریکا تحت ریاست جمهوری ترامپ تصمیم به خروج از برجام برای دستیابی به توافقی جدید گرفت و با اعمال تحریم های یک سویه و تحت فشار گذاشتن شرکت های خارجی سعی کرد تا آنها را مجبور به ترک بازار ایران کند که در حوزه لوازم خانگی ما می توانیم به دو شرکت بزرگ سامسونگ و ال جی اشاره کنیم که سهم عمده ای در بازار لوازم خانگی ایران داشتند که با خروج ناگهانی این دو شرکت در سال 1398 باعث شد بازار لوازم خانگی با کمبود شدید مواجه شود و باعث افزایش قیمت لوازم خانگی در آن دوره شود.

به همین جهت شرکت سام سرویس به عنوان نماینده انحصاری شرکت سامسونگ که تا به آن روز فروش، خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات این شرکت را بر عهده داشت و چند تا از مدل های این برند را در کشور مونتاژ می‌کرد تصمیم گرفت با تکیه بر امکانات و تجربیات خود وارد مذاکره با شرکت سامسونگ و شرکت های خارجی برای تولید لوازم خانگی خود با برند سام SAM شود تا محصولات خود را جایگزین لوازم خانگی سامسونگ در بازار نماید تا علاوه بر ورود تکنولوژی و اشتغال زایی در این صنعت بتواند پاسخگوی نیازهای کشور باشد تا به اینجا به جواب خود در مورد اینکه لوازم خانگی سام ساخت کجاست؟ رسیده اید اما از اینجا به بعد قصد خواهیم داشت به طراحی، قطعات استفاده شده بپردازیم و در آخر نگاهی داشته باشیم بر مراکز فروش نمایندگی لوازم خانگی سام.
 

لوازم خانگی سام ساخت کجاست؟


شرکت سام سرویس به عنوان تولید کننده و نمایندگی لوازم خانگی سام برای اینکه بتواند محصولاتی باکیفیت را با بالاترین امکانات و تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید کند تصمیم گرفت همانند بسیاری از تولیدکنندگان مطرح لوازم خانگی در دنیا انرژی و منابع خود را صرف تحقیق و تولید تکنولوژی های پیچیده نکرده و از شرکت های تخصصی در این زمینه کمک گیرد تا با تمرکز بیشتر بر روی نیازهای بازار بتواند محصولاتی باکیفیت را با استفاده از تکنولوژی های روز و کارایی مناسب با حداقل قیمت تولید و روانه بازار کند به همین دلیل شرکت سام سرویس به عنوان تولید کننده و نمایندگی لوازم خانگی سام تصمیم گرفت کار طراحی لوازم خانگی خود را به شرکت های تخصصی که در این زمینه فعالیت می کنند بسپارد تا بتواند محصولات خود را بر اساس استانداردهای روز دنیا و نیازهای مشتریان خود در ایران طراحی کند از همین رو با چند شرکت کره ای وارد همکاری شد و از طرف دیگر این شرکت برای تامین قطعات مورد نیاز خود با چند شرکت کره ای و چینی به توافق رسید تا بتواند با جمع آوری قطعات مورد نیاز بتواند محصولات خود را در کشور مونتاژ کند.

اما این دلیلی بر این نمی شود که لوازم خانگی سام الکترونیک ساخت کشور ایران نباشد چراکه برند سام الکترونیک نیز همانند دیگر برندهای مطرح همچون سامسونگ، ال جی، بوش اپل، سونی و بسیاری دیگر قطعات مورد نیاز خود را از کمپانی های دیگر تامین می کنند چراکه بسیاری از این قطعات مانند موتور و یا بردهای الکترونیکی تخصصی و احتیاج به تکنولوژی های پیچیده ای دارد که تنها چند کمپانی در دنیا آنها را تولید می کنند و از نظر اقتصادی نیز توجیهی ندارد که شما بخواهید آن را به صورت اختصاصی برای محصولات خود تولید کنید از همین رو شرکت ها ترجیح می دهند به جای هزینه کردن در تکنولوژی های هزینه بر از ظرفیت شرکت ها تخصصی بهره ببرند و محصولاتی باکیفیت را با قیمتی رقابتی به بازار عرضه کنند، حتی بسیاری از کمپانی های بزرگ برای اینکه بتوانند هزینه تولید خود را کاهش دهند ترجیح می دهند محصولات خود را در یک کشور دیگر مانند چین تولید کنند، حتما تا به اینجا جواب خود را در مورد اینکه لوازم خانگی سام ساخت کجاست؟ گرفته اید اما اگر قصد خرید داشته باشید حتما برای شما جالب است تا با گارانتی و نمایندگی سام بیشتر آشنا شوید پس به شما پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید لوازم خانگی سام را دارید و می خواهید از قیمت به روز در نمایندگی سام مطلع شوید و به نزدیک ترین نمایندگی فروش به منزل و محل کار خود دسترسی داشته باشید حتما بر روی « نمایندگی لوازم خانگی سام » کلیک کنید در صفحه ای که به شما معرفی کردیم تمام اطلاعات مربوط به گارانتی، خدمات پس از فروش، نصب و راه اندازی، تعمیر و هر آنچه که شما لازم دارید را یافت خواهید کرد اما بعد از این شاید برایتان جالب باشید با لوازم خانگی جی پلاس رقیب سام آشنا شوید از همین رو در ادامه می توانید با کلیک کردن بر روی لینک « نمایندگی لوازم خانگی جی پلاس » به هر آنچه که می خواهید در مورد این برند بدانید خواهید رسید.

امیدوار هستیم این متن توانسته باشد برای شما مفید واقع شود از شما ممنون می شویم برای تکمیل این متن نظرات و سوالات خود را برای ارسال نمایید تا شاید کمکی باشد به دیگر دوستان که در این زمینه سوال دارند.

کد خبرنگار: ۹
۵دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • بهروز IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    8 1
    واقعا مقاله خیلی خوب و مفیدی بود مخصوصا با معرفی لینکی که بابت نمایندگی لوازم خانگی سام معرفی کرده بودید خواستم از سایت خوبتون تشکر کنم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید