۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 55286297

خرید اتریوم با بهترین قیمت به صورت تراکنشی سریع و توسط خدمات‌رسانان ایمن، مهم‌ترین موضوع برای خریداران است.

خرید اتریوم

امروزه با گسترش ارزهای دیجیتال، همه به فکر سرمایه‌گذاری در این بازار پرسود هستند. اما مثل هر نوع سرمایه‌گذاری دیگر باید نسبت به این بازار دانش کافی و مناسبی داشته باشید. در جواب این سوال که آیا ارز دیجیتالی بخریم یا نه؟ در جواب باید بگوییم بله، بدون شک. روند صعودی ارزش اتریوم، معامله آسان، نفوذ آن در دنیای تجارت و... می‌توانند دلایل محکمی ‌باشند تا هرچه سریع‌تر در این بازار سرمایه خود را خرج کنید.

با افزایش خواسته مردم به کار در خانه و تجربه موفق برخی افراد در سرمایه‌گذاری‌های درست به جای کار کردن بیشتر، درخواست‌ها برای خرید اتریوم و سایر ارزهای دیجیتالی، به‌شدت در سال‌های اخیر بالا رفته است. اما نکته مهم درباره‌ی اتریوم اینجاست که دنیای این ارز پرطرفدار دائما درحال تغییر است و فناوری‌های مربوطه باید به ایمن‌ترین شکل ممکن هم‌گام با آن به‌روز شده و اطلاعات و سرمایه کاربران را به خطر نیندازد.

اتریوم یک فناوری اجتماعی است که از ارزهای رمزنگاری شده، اتر (ETH) و هزاران برنامه غیرمتمرکز دیگر استفاده می‌کند. این را باید بدانید که اتریوم به عنوان امن‌ترین و معتبرترین ارزهای بازار است و هر شخصی بدون توجه به سابقه و موقعیت خود می‌تواند آن را تهیه کند و به دور از دست هکرها، حتی به صورت آفلاین، نگهداری کند. همچنین از بارزترین تفاوت‌های این ارز با ارزهای معمولی، دسترسی ساده و تنها به وسیله اینترنت است. این درحالی‌ است که هرکسی برای یک ایجاد یک حساب معمولی در بانک، شرایط و دسترسی کافی را ندارد.

 

امنیت در خرید اتریوم

اگر منبع مالی شما قابل اعتماد و ایمن نباشد و اشتباهات بسیار جزئی در معاملات شما صورت بگیرد، باعث می‌شود تا به راحتی راه نفوذی برای سودجویان ایجاد شود و تمام سرمایه شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. با وجود پروتکل‌های بسیار قوی که در این زمینه در ارزهای دیجیتال مثل اتریوم وجود دارد، باز با ندانستن و ایمن نکردن کیف پول خود نمی‌توانید ایمنی سرمایه خود را تضمین کنید.

کیف پول ایمن

وقتی درباره کیف پول صحبت می‌کنیم منظورمان حیاتی‌ترین موضوع در امنیت رمزارز شماست. در اینجا صحبت از تفاوت چرم طبیعی و مصنوعی نیست! بلکه صحبت از اعتبار کیف پول است؛ چرا که نامعتبر بودن کیف پول شما همانند یک سوراخ بزرگ در کیف پول‌های معمولی برای نگهداری اسکناس‌هایتان است.

در این باره باید مقدار اتریومی که قرار است برای یک معامله استفاده کنید در کیف پول نرم‌افزاری و مابقی را در کیف پول سخت‌افزاری نگه دارید.

تقریبا در هر روش ذخیره ارزهای رمزنگاری شده، هکرها رمزنگاری شما را برای سرقت بمباران می‌کنند. این بدان معنا نیست که باید از رمزنگاری به طور کلی اجتناب کنید، بلکه یعنی هنگام ذخیره رمزنگاری خود باید مراقب باشید. در این مواقع Google Alert را فعال کنید تا در صورتی ک فرد دیگری غیر از شما در صدد دسترسی به حساب شما بود، مطلع شوید.

خرید اتریوم

ارجعیت خرید با روش‌های مستقیم

نکته دیگری که در خرید اتریوم  باید به آن توجه داشت این است که از روش‌هایی برای خرید استفاده کنید که مستقیم هستند و از روش‌های هوشمند تا حد امکان استفاده نکنید. این روش‌های هوشمند طبق تجربه، برای معاملات و خرید بسیار خطرناک و ناایمن بوده و گاهی حتی از تراکنش‌های جعلی استفاده می‌کنند.

حساب شما بدون یک رمز عبور خاص و قوی، ارزشی ندارد.

برای افزایش ایمنی جساب و کیف پول خود هنگام خرید اتریوم حتما از یک پسورد بسیار قوی شامل اعداد، حروف بزرگ و کوچک و علامت‌های گوناگون استفاده کنید. گاهی اوقات شاید سودجویان به صورت مستقیم سراغ حساب رمزارز شما نیایند، بلکه با پیدا کردن الگو در رمزهای دیگر شما به حسابتان دسترسی پیدا کنند.

شاید به نظر عجیب و غیرممکن به نظر برسد اما از رمزهایی با حداقل ۴۰ المان استفاده کنید. می‌توانید از جملاتی که کمی خنده‌دار و یا عجیب هستند کمک بگیرید و به‌جای بعضی حروف مثل i از !، یا به جای a از @ استفاده نمایید.

خرید اتریوم

از تماس یا پیامک به عنوان تایید مرحله دوم استفاده نکنید.

این روزها مکررا خبرهایی درباره احراز هویت‌های جعلی که از سمت سودجویان توسط پیامک و تلفن صورت می‌گیرد، به گوش می‌رسد. آن‌ها نه تنها در حوزه رمزارزها بلکه از موضوعاتی مثل برنده شدن در یک مسابقه گرفته تا معاملات بانکی استفاده می‌کنند تا با یک کلیک ساده بر روی لینک‌هایی که برای شما می‌فرستند، تمام حساب‌های شما را خالی کنند.

در این باره می‌توانید با ۵۰ دلار از برنامه‌هایی مانند Google Authenticator استفاده کنید که برای شما رمزهای ۳۰ ثانیه‌ای را ایجاد می‌کند و کلاه‌برداری‌های این چنینی را به صفر می‌رساند.

خرید اتریوم

استفاده از VPNهای معتبر

هنگامی که از یک VPN استفاده نمایید، یک لایه محافظتی اضافه را ایجاد می‌کنید. این موضوع زمانی بسیار مهم می‌شود که از WIFIهای عمومی استفاده می‌کنید؛ این WIFIها به راحتی می­توانند تحت نظر هکرها قرار بگیرند.

در این شرایط VPNهای پولی با اختلاف بر نسخه‌های رایگان قرار می­گیرند و امنیت بیشتری را در اختیار شما قرار می­دهند.

دیجی دلار

مزایا و امنیتی که دیجی دلار در خرید اتریوم می‌تواند در اختیار شما قرار دهد، به گونه­ای است که با اطمینان کامل می­توانید این موضوع را به ما بسپارید. تمامی معاملات شما در حسابتان به صورت آنلاین و رمزنگاری شده و در کمترین زمان صورت می‌گیرد. همچنین با توجه به کمترین کارمزدها در دیجی دلار، شما بیشترین سود را از معاملات خود به دست می­آورید. تیم ما با پاسخ­گویی ۲۴ ساعته همواره پاسخ­گوی تمامی سوالات شما در حوزه خرید و معاملات ارزهای دیجیتالی شماست.

تیم دیجی دلار با رعایت تمامی موارد امنیتی سعی دارد تا امن‌ترین و مطمئن‎‌ترین تراکنش‌ها را برای شما فراهم سازد. شما می‌توانید بعد از ثبت‌نام با بهره‌مندی از بهترین خدمات موجود و بالاترین امنیت، به خرید، فروش و سایر معاملات خود در حوزه ارزهای دیجیتال بپردازید.

دیجی دلار یک استارت‌آپ فعال در زمینه پرداخت‌های آنلاین بین‌المللی است. ما با بیش از ۷ سال سابقه در زمینه ارائه راهکارهای کارآمد برای حل مشکلات پرداخت‌های ارزی ایرانیان را داشته‌ایم. امروز سریع‌تر و دقیق‌تر از هر زمان دیگری به سوی برداشتن موانع استفاده از روش‌های دریافت و پرداخت بین‌المللی پیش می‌رویم. ما در دیجی دلارdigidollar.org سعی داریم تا کاملا وفادارانه با حداکثر میزان تبادلات، شما را در رسیدن به بیشترین سودها همراهی کنیم.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید