قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده ۴محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

 نتایج قرعه‌کشی ۴ محصول سایپا اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده ۴محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ شامل کوییک دنده‌ای، کوییک. آر، کوییک. اس و ساینا. اس با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش فوق‌العاده سایپا ۲۹۸ هزار و ۹۴۷ نفر شرکت کردند که ۲۹۳ هزار و ۳۰۵ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۸ هزار و ۵۰۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها براساس قرعه‌کشی باشد ۳۷ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده‌اند.

در قرعه‌کشی ۴ محصول سایپا، ۴ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو ساینا. اس عرضه می‌شود. علاوه بر این ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک. اس، ۶ هزار و ۲۰۰ دستگاه کوییک دنده‌ای و ۴ هزار دستگاه کوییک. آر عرضه می‌شود.

اسامی قرعه کشی ۴ محصول سایپا، پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا دوشنبه ۱۵ شهریور ماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده، پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت‌نام‌کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند 

 در قرعه کشی ۴ محصول سایپا کوئیک دنده‌ای به قیمت ۱۴۱.۰۶۲.۰۰۰، کوئیک R به نرخ ۱۴۹.۴۱۶.۰۰۰، ساینا S به قیمت ۱۴۲.۵۳۷.۰۰۰ و کوئیک S به نرخ ۱۵۴.۹۹۵.۰۰۰ تومان عرضه شدند.

alt

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید