۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
کد خبر: 55286237

سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز ۱۴ میلیون و ۶۹۳ هزار تومان شد و نسبت به روز گذشته ۸۵ هزار تومان کاهش داشت.

ارزش سهام عدالت تا ۱۴ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو به نقل از مشرق، بورس اوراق بهادار تهران که روز گذشته بیش از ۲۰ هزار واحد رشد کرده بود، امروز از ابتدای معاملات روند کاهشی به خود گرفت و) با ریزش ۴۳۳۸ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۶ هزار واحدی قرار گرفت. گرچه از میانه بازار سعی کرد این کاهش را جبران کند، اما در نهایت شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز یکشنبه ۱۴ شهریور با کاهش ۳۷۸۰ واحدی روی یک میلیون و ۵۳۷ هزار و ۲۷۰ واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص هم وزن افزایش ۲۵۸۵ واحدی داشت و به ۴۶۷ هزار و ۱۶ واحد دست یافت.

فولاد»، «شستا» و «فملی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند و «رمپنا» «وپارس» و «حکشتی» سبزترین نمادها در روز سرخ بورس امروز بودند.

نمادهای پرتراکنش نیز شستا و شبندر بودند که با کاهش ارزش سهام مواجه شدند، ولی برکت از نمادهایی بود که با رشد حدود ۵ درصدی ارزش سهام مواجه شد.
امروز در میان نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز بسیاری افت قیمت داشتند. به جز نماد رمپنا که در افزایش شاخص مؤثر بود. ولی اغلب نمادهای کوچک و متوسط بازار رشد کردند، اما سهام عدالت با افت قیمت همراه بود.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۴ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۲۴۶ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۵ درصد معادل ۸۵ هزار و ۹۴۴ تومان کاهش داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۹۴۷ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم امروز ۱۴ شهریور +جدول

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید