با گذشت هشت روز از این جنایت، قاتل که دچار عذاب وجدان شده بود با مراجعه به پلیس شهرستان رودسر استان گیلان خود را تسلیم کرد.

جزییات همسرکشی هولناک در تهران / قاتل: به رفتار زنم مشکوک بودم

به گزارش سلام نو به نقل از جام جم آنلاین، مردی که به دلیل سوءظن، همسرش را کشته و دو نفر را هم در تهران زخمی کرده بود، بعد از فرار به شمال کشور خود را تسلیم کرد.

این متهم جوان صبح اول شهریور امسال در جریان یک درگیری به دلیل سوء ظن در خانه‌شان در محله شهرک ولیعصر (عج) تهران همسرش را به قتل رساند. بعد هم همکار همسرش و مادر زن خود را مجروح کرد و گریخت.

با گذشت هشت روز از این جنایت، قاتل که دچار عذاب وجدان شده بود با مراجعه به پلیس شهرستان رودسر استان گیلان خود را تسلیم کرد.

دیروز متهم برای تحقیقات به شعبه اول دادسرای جنایی تهران منتقل شد.

متهم در جریان تحقیقات درباره انگیزه‌اش از قتل گفت: من و همسرم هر دو شاغل بودیم. این اواخر به رفتار او مشکوک شده بودم. یک بار که قبض تلفنش را چک کردم، متوجه شدم قبض تلفنش زیاد شده است. به همین دلیل پرینت تماس‌هایش را گرفته و پی بردم در سه ماه اخیر مدام با مردی صحبت کرده است. این مرد یکی از همکاران همسرم بود. وقتی درباره این تماس‌ها از همسرم سوال کردم، مدعی شد این تماس‌ها کاری بوده است. از او خواستم آن مرد را به خانه‌مان دعوت کند تا موضوع مشخص شود. از طرفی والدین همسرم را هم به خانه‌مان دعوت کردم. آن سه نفر آمدند. هر چه می‌گفتم و با مدرک نشان می‌دادم که آن دو در حال خیانت به من هستند زیر بار نمی‌رفتند و گفته‌هایم را قبول نمی‌کردند. دعوا بالا گرفت. آن مرد را زدم و بعد همسرم و مادرش را زخمی کردم. موقع فرار گوشی‌ همراهم در خانه جا ماند. ساعاتی بعد که به شماره‌ام زنگ زدم پدر زنم خبر داد همسرم فوت شده است. چند روزی در بوستان‌ های تهران سرگردان بودم و بعد به زادگاهم در رودسر استان گیلان رفتم . دچار عذاب وجدان شده و از قتل همسرم پشیمان بودم. به همین دلیل خودم را به پلیس رودسر تسلیم کردم.

رحیم دشتبان، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌ جم گفت: متهم به اتهام مباشرت در قتل عمدی و زخمی‌کردن دو نفر دیگر در بازداشت موقت به سر می‌برد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید