نادر فریادشیران، مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: در اردوی قبل از بازی با سوریه ۲۰ بازیکن به تیم ملی دعوت شد اما نصف بیشتر نفرات دعوت شده در فهرست تیم ملی حضور نداشتند. همین مساله شائبه‌ها در مورد چرخش فوتبال ما با دلال‌ها را بیشتر می‌کند.

در بازی با سوریه نامنظم و بی‌برنامه بازی کردیم / ردپای دلال در فوتبال کشور حتی در رده ملی مشخص می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، نادر فریادشیران هم جزو منتقدانی است که فهرست تیم ملی را پیش از بازی با سوریه نمی پسندد و در این باره انتقادهایی را هم به مسوولان وارد می داند:

*ابتدا برد تیم ملی را به خوبان عالم تبریک می‌گویم. ظاهرا شوت را جهانبخش نزد و خوبان عالم (!) کمک کردند که این توپ بعد از برخورد به مدافع حریف منحرف شود و وارد دروازه شود. مساله دوم اینکه در بازی با سوریه به هیچ عنوان خوب نبودیم و نامنظم و بی‌برنامه بازی کردیم. اگرچه مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما این مالکیت زمانی معنا پیدا می‌کند که فوتبال رو به جلو بازی کنیم و موقعیت گلزنی ایجاد شود، در حالیکه ما موقعیت آنچنانی نداشتیم و شاید بتوان گفت موقعیت‌ گلزنی ما با سوریه تقریبا برابر بود. با این حال خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز را گرفتیم و در روزهای سخت آینده این امتیازها خیلی به کارمان می‌آید.

*در اردوی قبل از بازی با سوریه ۲۰ بازیکن به تیم ملی دعوت شد اما نصف بیشتر نفرات دعوت شده در فهرست تیم ملی حضور نداشتند. همین مساله شائبه‌ها در مورد چرخش فوتبال ما با دلال‌ها را بیشتر می‌کند.

*متاسفانه بدون بازی تدارکاتی وارد این مسابقات شدیم در حالیکه در گذشته حتی اگر امکان برگزاری بازی دوستانه وجود نداشت تیم ملی با تیم‌های باشگاهی مثل استقلال، پرسپولیس، پاس، شاهین بوشهر و ملوان بندرانزلی بازی دوستانه برگزار می کرد. زیرا بازی دوستانه باعث آمادگی بهتر تیم ملی‌ می‌شود.

*همیشه از اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی حمایت کرده‌ام. اکنون زمزمه ردپای دلال‌ها در دعوت از برخی بازیکنان به گوش می‌رسد اما نمی‌خواهم در آستانه بازی حساس با عراق صحبت منفی کنم اما مجبورم برخی مسایل را بگویم تا اگر فردا مشکل اساسی پیش آمد نگویند چرا شما چیزی نگفتید. متاسفانه باید بگویم ردپای دلال در فوتبال کشور حتی در رده ملی مشخص می شود. باید هوشیار باشیم زیرا ممکن است در این مساله لطمه بخوریم و اگر دلالی با کشورهای دیگر ارتباط بگیرد و به بازیکن بگوید خودش را به تمارض بزند و بگوید سرم درد می‌کند، دل پیچه گرفته‌ام، حالم خوب نیست و... پزشک چطور می تواند بفهمد؟! بهترین شانس را برای صعود به جام جهانی داریم و باید هوشیارانه عمل کنیم.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید