حجت‌الاسلام فاضل میبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: هرگاه اتفاقی افتاده و مسئله‌ای پیش آمده است، جریان انحرافی مسائل دیگری را مطرح می‌کند که اذهان و افکار عمومی به سمت و سوی دیگری سوق داده شود.

مقصر مشکلات کشور یکی دو نفر نیستند / "کی بود کی بود، من نبودم" جزء فرهنگ ما شده است

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار کرد: اگر بنا باشد مقصر این شرایط فعلی کشور را معرفی و محاکمه کنیم محدود به حسن روحانی نمی‌شود بلکه پای خیلی‌ها به وسط می‌آید.

حجت‌الاسلام فاضل میبدی درباره برخی تلاش‌ها برای طرح بحث محاکمه روحانی گفت: جریان انحرافی همواره سعی می‌کند طرحی را در مملکت اجرایی کند تا مسائل اصلی کمرنگ شود از همین رو مشاهده می‌کنیم هرگاه اتفاقی افتاده و مسئله‌ای پیش آمده است، این جریان انحرافی مسائل دیگری را مطرح می‌کند که اذهان و افکار عمومی به سمت و سوی دیگری سوق داده شود.

این عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه خاطرنشان کرد: بالاخره ممکن است این گروهی که وعده داده بودند برای ما بهشت بسازند، مشکل تورم را حل کنند و جلوی رشد دلار و نقدینگی را بگیرند، نتوانند موفق شود بنابراین عده‌ای یکسری مسائل انحرافی مطرح می‌کنند که ذهن مردم به سوی آن برود.

وی تاکید کرد: اگر بنا است مشکلات را در کشور مطرح و مقصری برایش پیدا کنیم یکی دو نفر که نیستند پای بسیاری از مسئولان و افراد وسط می‌آید؛ اما متاسفانه "کی بود کی بود، من نبودم" تقریباً جزء فرهنگ ما شده است و این برای اولین بار نیست که چنین مسائلی مطرح می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید