معاون دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه واکسیناسیون دانشجویان ساکن خوابگاه به انجام رسیده است، گفت: حدود ۳۰۰۰ دانشجوی تحصیلات تکمیلی در خوابگاه های دانشگاه تهران ساکن هستند که هر دانشجویی که متقاضی بود واکسینه شده است.

چرا واکسیناسیون دانشجویان متوقف شد؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دکتر سعید حبیبا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: به دنبال شیوع بیماری کرونا و انجام واکسیناسیون بر علیه این بیماری مهلک پس از پیگیری های مکرر و هماهنگی های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی تهران و ستاد ملی مبارزه با کرونا موفق شدیم یک پایگاه واکسیناسیون در دانشگاه تهران راه اندازی کنیم و به این ترتیب تمامی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه که در سامانه ثبت نام کرده بودند واکسینه شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه دوز اول واکسیناسیون اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه تهران به پایان رسیده است و دوز دوم نیز در حال انجام است، تصریح کرد: در برنامه پیش بینی شده است تا پایان شهریورماه تمامی پرسنل دانشگاه (کارمندان و اعضای هیأت علمی) و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و تا پایان آذرماه نیز تمامی دانشجویان مقطع کارشناسی واکسینه شوند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران با بیان اینکه واکسیناسیون دانشجویان ساکن خوابگاه به انجام رسیده است، گفت: حدود ۳۰۰۰ هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی در خوابگاه های دانشگاه تهران ساکن هستند که هر دانشجویی که متقاضی بود واکسینه شده است.

دکتر حبیبا خاطر نشان کرد: در حال واکسینه کردن دانشجویان دکتری دانشگاه تهران بودیم که حدود یک هفته پیش دستوالعملی مبنی بر توقف واکسیناسیون به دست ما  رسید و اعلام کردند که قرار اسا د این خصوص تصمیمات جدیدی اتخاذ و اعلام شود. بنابراین منتظر برنامه جدید ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: دانشگاه تهران حدود ۴۵ هزار دانشجو دارد که هنوز بسیاری از دانشجویان تحصیلات تکمیلی شهرستان ها و همچین همه دانشجویان کارشناسی این دانشگاه واکسینه نشده اند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در رابطه با واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه نیز گفت: علاوه بر واکسیناسیون دانشگاهیان و خانواده های آنها، واکسیناسیون دانشجویان نیز برای دانشگاه بسیار حائز اهمیت است و در این رابطه نیز پیگیری های زیادی از مراکز مربوطه صورت گرفت و در نهایت موفق شدیم مجوز واکسیناسیون دانشجویان با اولویت دانشجویان ساکن در خوابگاه ها را کسب کنیم و دانشجویان ساکن در خوابگاه های شهر تهران دانشگاه می توا نستند پس از ثبت نام و دریافت نوبت از روز ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ با مراجعه به باشگاه دانشجویان نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

دکتر حبیبا همچنین در خصوص واکسیناسیون دانشجویان دانشکده ها و پردیس های خارج از شهر تهران اظهار داشت: سایر دانشکده ها و پردیس ها خارج از شهر تهران لازم است ضمن هماهنگی با مراکز بهداشت آن شهر، تمهیدات لازم جهت واکسیناسیون دانشجویان براساس مصوبات ستاد ملی کرونا را فراهم کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید