با سرعت عاشق شدن و میزان عشق متولدین هر ماه در بروج فلکی آشنا شده و تفاوت سرعت عاشق شدن خود و شریک احساسی‌تان را با هم مقایسه کنید.

متولدین ماه‌های مختلف سال چگونه عاشق می‌شوند؟

به گزارش سلام نو، با سرعت عاشق شدن و میزان عشق متولدین هر ماه در بروج فلکی آشنا شده و تفاوت سرعت عاشق شدن خود و شریک احساسی‌تان را با هم مقایسه کنید.

متولدین فروردین

متولدین فروردین آدم‌های قانع و مهربانی هستند که خیلی به احساساتشون اهمیت میدن، اما همیشه منطقشون براشون اهمیت بیشتری داره و بیشتر عاشق آدم‌های فهمیده و با درک می‌شن.

متولدین اردیبهشت

متولدین اردیبهشت ادم‌های حساسی هستند و همیشه میترسن که کسی به احساساتشون ضربه بزنه! به همین خاطر رفتار عجیب و خاصی دارند که هر کسی نمیتونه باهاشون کنار بیاد برای اینکه یک اردیبهشتی به شما علاقمند بشه باید همونقدر که بهتون اهمیت میده بهش اهمیت بدید.

متولدین خرداد

اگه تونستید دل یک خردادی رو به دست بیارید مطمئن باشید ادم خوشحال و خوشبختی خواهید بود خردادی‌ها علاقه بسیاری به آرامش دارند ادم‌های زود رنج، اما مهربونی هستند و برای به دست اوردن دل یک خردادی همیشه باید به دنبال آرامش باشید.

متولدین تیر

متولدین تیر به انسان‌های محبوب اهمیت بیشتری می‌دهند دل پاکی دارند، اما همیشه به دنبال بهترین هستند اگه می‌خواید دل یک تیر ماهی رو به دست بیارید باید بهترین باشید.

متولدین مرداد

متولدین مرداد هیچوقت شما رو فراموش نمی‌کند در اصل یک بار عاشق میشن و اگه احساس می‌کنید. نمیتونید همیشه کنارشون بمونید بهشون نزدیک نشید متولدین مرداد عاشق شاد بودن هستن و دوست دارند زندگی شادی رو داشته باشند.

متولدین شهریور

متولدین شهریور عاشق‌های خوبی هستند، اما هیچوقت فکر نکنید که با تمام بدی‌های شما کنار میان شهریوری‌ها محترم و عاشق احترام هستن و رفتار درست باعث دلبستگی یک شهریوری می‌شه.

متولدین مهر

ماه مهر با اسم ماه عشق شناخته میشه متولدین مهرماه ادم‌های از خودگذشته و مهربانی هستند و به شما اهمیت میدن، اما هیچوقت به یک مهر ماهی دروغ نگید صداقت عامل اصلی عاشق شدن یک مهر ماهی هستش.

متولدین آبان

یک آبان ماهی هیچوقت شمارو از دست نمیده با تمام مشکلات شما سازگان و عاشقانه شما رو می‌پرسته، اما غرور یک آبان ماهی زندگیشو تشکیل می‌دهد. آبان ماهی‌ها عاشق آدم‌هایی میشن که به شخصیت و هر چیزی که هستند احترام بذاره.

متولدین آذر

مهم نیست چند سالتون باشه، جنسیت شما چی باشه و چطور باشید و چه گذشته‌ای داشته باشید آذر ماهی‌ها عاشق روح شما میشن و به هیچ چیز دیگه‌ای اهمیت نمیدن برای شما فداکاری میکنن و هر چی که هستید رو قبول دارند برای عاشق کردن یک آذرماهی باید روحتون رو به اون پیوند بزنید.

متولدین دی

دی ماهی‌ها ادم‌های کنجکاو مهربون و سخت کوشی هستید برای عاشق کردن یک دی ماهی باید از زندگی انتقاد پذیر باشید خودتون لذت ببرید خودتون رو دوست داشته باشید و یک جنگنده باشید.

متولدین بهمن

بهمن ماهی‌ها به ظاهر شما اهمیت می‌دهند، اما باطن شما هم بخشی از دلبستگی رو تشکیل میده! بهمن ماهی‌ها عاشق تعریف هستند به دیگران انرژی مثبت میدن، اما نیازمند شنیدن تعریف هستند بهمن ماهی‌ها عاشق آدم‌های مهربون (فروردین ماه) میشن.

متولدین اسفند

اجازه بدید یک اسفند ماهی زندگی شما رو بسازه اسفند ماهی‌ها اروم هستند، اما برای عشقشون و چیزی که میخوان سخت میجنگن یک اسفند ماهی احساسات شکننده‌ای داره، اما یک دل پاک رو توی سینه جاداده اسفند ماهی‌ها برای عاشق شدن انتظار زیادی ندارند فقط کافیه که همراهشون باشی.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید