تشنگی و گرسنگی مرگ هولناکی را برای مرد کرمانشاهی رقم زد.

 مرگ تلخ یک چوپان در کرمانشاه بر اثر تشنگی / عکس

چوپان کرمانشاهی بر اثر تشنگی جانش را از دست داد. مرگ با تشنگی شاید یکی از بدترین مرگ هایی باشد که به سراغ آدم می آید. در گذشته فقط در بیابان ها و صحرا تشنگی به سراغ آدم می آمد. اما این روزها در برخی از مناطق ایران مثل سیستاو بلوچستان نه تنها تشنگی به سراغ  آدم  می آید بلکه زمین هم از تشنگی به حال و روز بدی دچار  شده است.

به گزارش  سلام نو نقل ازرکنا، کار و حرفه آنها چوپانی بود، این موقع از سال که می رسید برای چرای بهتر دام ها بین ایلام و کرمانشاه در رفت و آمد بودند. اما هیچ وقت دوبرادر کرمانشاهی فکرش را نمی کردند چه سرنوشت شومی در انتظار آنهاست

انتشار یک عکس پر رمزو راز

چند روزی می شود که عکس جسد کرم محمدی یکی از دوبرادر چوپان در بیابان های دهلران پیدا شد. پسرجوان درحالی که دست وپاهایش جمع شده است روی زمین افتاده و پوست بدنش از شدت سوختگی سیاه شده بود.

اما ماجرا از چه قرار بود؟

مردجوانی که از اقوام نزدیک دو برادر چوپان در گفت وگو با خبرنگار رکنا ماجرا را اینطور بیان می کند:

کرم و برادرش وحید چوپان بودند و به دلیل شرایط شغلی خود با حدود ۱۵۰ گوسفند از کرمانشاه راهی دهلران شدند. حدودا ۲۸ مردادماه بود که کرم و وحید گوسفندهایشان را برای چرای بهتر به منطقه بردند اما به دلیل نامعلومی مسیر خود را گم کردند . به خاطر اینکه آب و غذایشان تمام شده بود با یکی از دوستانشان تماس گرفتند و درخواست کمک کردند. دوست آنها نیز مقداری آب و نان برایشان  برده بود اما اثری از آنها در منطقه پیدا نکرد.

مرد جوان ادامه می دهد: بعد از آن گویا گوشی کرم و برادرش خاموش می شود و دیگر کسی از آنها خبری در دست نداشته. همان  روزها بود که دخترعمه ام تماس گرفت و از ما درخواست کمک کرد. با اقوام و دوستان راهی منطقه شدیم و جست وجوی گسترده ای را آغاز کردیم.

پیدا شدن بدن بی جان کرم

مرد جوان ادامه می دهد: درحال جست و جو کردن بودیم که باخبر شدیم پلیس جسد کرم را پیدا کردند و به پزشکی قانونی منتقل کرده است. اما هنوز از وحید خبری نیست و نمی دانیم چه اتفاقی برای او رخ داده

وی می گوید: هیچ مدرکی از جان باختن وحید در دست نیست، هرچند برخی ازاخبار حاکی از آن است که وحید توسط نیروهای عراقی در مرز دستگیر شده است. ا ما این خبر تایید شده و ما منتظریم که خبری از او به دست بیارویم.

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خادمیان IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    0 0
    خدا رحمت کند، چقدر سختی کشیده.
  • علی IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 0
    یاد عملیات 4/21

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید