دختر مرحوم صدر اعلام کرد که پیکر این کارشناس زبده و فقید دنیای فوتبال و سینما امروز در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

حمیدرضا صدر در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد / عکس
به گزارش سلام نو به نقل از جی پلاس، ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ بود که خبری تلخ از کالیفرنیا آمریکا مخابره شد و آن خبر این بود که حمیدرضا صدر پس از سال‌ها مبارزه با بیماری سرطان، در سن ۶۵ سالگی دارفانی را وداع کرد؛ تصمیم خانواده این کارشناس خبره و نام‌آشنای دنیای فوتبال و البته سینما این بود که براساس وصیت آن مرحوم، پیکر حمیدرضا صدر را در اختیار مرکز علمی قرار دهند تا تحقیقات پزشکی روی آن صورت پذیرد.

غزاله صدر فرزند حمیدرضا صدر در این‌باره نوشته است: «حدود یک سال پیش تصمیمش را گرفت و من و مامان به او قول دادیم خواسته اش را اجرا کنیم. از لحظه ای که برگه های اهدای بدن را امضا کرد، به گفته خودش انرژی گرفت و خوشحال شد؛ خوشحال که تمام اعضای بدنش و به خصوص آن تومورهای لعنتی کمکی خواهند کرد به دیگر بیماران، به پزشکان، به آیندگان؛ خوشحال که دیگر هر آنچه داشت را تقدیم خواهد کرد به دنیا، تا ذره آخر.»

حمیدرضا صدر

حالا پس از گذراندن دوران تحقیقات علمی، پیکر مرحوم صدر به تهران آمد و امروز بدون برگزاری مراسم به دلیل شرایط پاندمی کرونا، در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

فرزند مرحوم صدر که در پستی اینستاگرامی خبر از خاکسپاری پدر خود داد، درباره محل دفن این کارشناس فوتبال و سینما گفت: «امروز بابا در بهشت زهرا در قطعه ۲۵۵، ردیف ۲۰ شماره ۲۲ جای گرفت، در قطعه نام آوران، در میان درختان سرسبز و زیبای کاج و در نزدیکی دوستان ورزشکارش چون ناصر حجازی. امروز بابا آرام گرفت، در خاک وطنش، در شهر دلبندش تهران، شهری که میدانست دیگر آن را نمیبیند، شهری که بدون او دیگر برای من همان شهر نیست، شهری که از حالا به بعد همیشه چیزی کم خواهد داشت، همیشه.»

حمیدرضا صدر

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید