رییس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: در حال هماهنگی هستیم که سهام عدالت به طور بلوکی فروخته شود.

خبر مهم درباره فروش سهام عدالت / ماجرای فروش بلوکی سهام عدالت چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، محمدعلی دهقان دهنوی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت فروش سهام عدالت اظهارداشت: این موضوع بستگی به شرایط بازار دارد، در حال حاضر امکان فروش بلوکی سهام عدالت وجود دارد و پیش از آن هم وجود داشته اما خریدار نداشت و امروز خریداران بالقوه ای در بازار وجود دارد.

وی ادامه داد: در حال هماهنگی هستیم که سهام عدالت به طور بلوکی فروخته شود و در این صورت کسانی که درخواست دادند پول حاصل از فروش را دریافت می‌کنند.

رییس سازمان بورس افزود: از آنجایی که این سهام چند ماه فروش نرفته بود، اعلام کرده بودیم آنهایی که درخواست فروش داده بودند امکان باز پس گیری سفارش فروش و انصراف را دارند.

وی درباره آزادسازی ۴٠ درصد سهام عدالت باقیمانده اظهارداشت: در آینده نسبت به آزادسازی ۴٠ درصد باقیمانده تصمیم گیری می‌شود و باید اجازه داد تا این ۶٠ درصد جذب شود.

دهقان دهنوی درباره بخشی از سود سهام عدالت که هنوز واریز نشده، گفت: بخشی از آن مربوط به افزایش سرمایه شرکت‌ها بوده و در بحث انضباطی با آن شرکت‌هایی که سود پرداخت نکردند، برخورد خواهد شد. از آنجایی که مقدار سود بسیار کم است با سود سال ٩٩ تجمیع و پرداخت می شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید