دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان هرمزگان گفت: تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری طرح مواسات و همدلی و تجلیل از بانوان جهادگر دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته هستند.

از مدافعان سلامت در هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سرهنگ پاسدار حسن صنعتکاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی پیرامون برنامه های هفته دفاع مقدس  بیان کرد: دفاع مقدس نشان داد که ملت ایران به خود باور پیدا کرده و دست معاندان را با تکیه بر همین خودباوری از خاک کشور قطع کردند، این ملت توانست با روح شهادت طلبی و ایثار در کنار ایمان به خدا و البته رهنمودهای امام راحل عظیم الشان تعرض رژیم بعث به کشور را سرکوب کند.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان هرمزگان گفت: همین امر و دفاع از کشور موجب شد که مقاومت و فرهنگ آن در جامعه نهادینه شود و الگوی سایر کشورهای مسلمان شود. ملت ایران و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس خود را وام‌دار جریان کربلا و واقعه عاشورا می‌دانستند و با تکیه بر همین اندیشه و مقاومت و عزت و ایستادگی امام حسین(ع) در برابر ظالم ایستادند و آن حماسه بزرگ را رقم زدند.

صنعتکاران یادآور شد: در حال حاضر نیز نیروهای مسلح جان برکف آماده حراست و صیانت از کیان کشور هستند، نیروهای مسلح تماما با یکدیگر همدل و متحد هستند تا دشمنان جرات جسارت و تعرض به خاک کشور را خود ندهند. در کنار این وحدت مثال زدنی نیروهای مسلح، مردم نیز یکپارچه و متحد هستند و در سایه منویات مقام معظم رهبری عزت این کشور حفظ شده و خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان خاطرنشان کرد: دشمن از این اتحاد مردم و نظام ضربه خورده و در مقاطع مختلف سعی در ایجاد تفرقه و نفاق میان مردم و حاکمیت داشته، این دشمنان برای نیل به اهداف خود از هیچ تلاشی همچون تحریف و شبهه افکنی برای ضربه زدن به ملت ایران دریغ نکردند اما این تلاش‌ها بیهوده بوده است.

صنعتکاران با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس با تاکید بر نیاز جامعه به یادآوری دلاوری و شجاعت رزمندگان در آن دوران گفت: ما برای هفته دفاع مقدس و گرامیداشت این هفته برنامه‌های مختلفی تدارک دیده‌ایم که برخی‌ها حضوری و برخی‌ها مجازی برگزار می‌شود. در این هفته مراسم شب شعر دفاع مقدس، برگزاری ویژه برنامه اربعین، اعزام گروه‌های جهادی به سراسر استان، تبیین و تشریح عملیات‌های دفاع مقدس از جمله عملیات ثامن الائمه، سخنرانی مجازی رزمندگان، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب و دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان در نظرگرفته شده است.

وی با اشاره به زحمات کادر درمانی در سال جاری برای مهار ویروس کرونا خاطرنشان کرد: تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری طرح مواسات و همدلی و تجلیل از بانوان جهادگر دوران دفاع مقدس از دیگربرنامه های این هفته هستند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید