بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۴۷.۰ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۹.۸۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی ۱۳ شهریور۱۴۰۰ / بیت کوین ۵۰ هزار دلاری شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

ممنوعیت استخراج رمزارز ها توسط چین، کارآفرینان این کشور را مجبور به خروج از این کشور و مهاجرت به کشور های دیگر از جمله تگزاس کرده است. به گفته کارشناسان، تگزاس در آینده ای نزدیک به پایتخت ارزهای دیجیتال تبدیل می شود.

در حال حاضر پناهندگان بیت کوین چین به سرعت در حال تلاش برای یافتن یک موقعیت جدید هستند، چه در قزاقستان، روسیه یا آمریکای شمالی، زیرا زمان برای استخراج کنندگان بیت کوین به معنای واقعی کلمه پول است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۴۷.۰ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۹.۸۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۶۰ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۹.۵۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

کاردانو

کاردانو با نماد اختصاری ADA یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۴.۰۱ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۹۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

 قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۱۳ شهریور۱۴۰۰

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین ۵۰,۳۴۳ ۱,۳۷۸,۳۴۲,۱۰۲
اتریوم ۳۹۱۰.۳۰ ۱۰۷,۰۷۱,۰۹۸
کاردانو ۲.۹۴ ۸۰,۴۴۴
بایننس کوین ۴۸۹.۳۹ ۱۳,۴۰۳,۳۷۵
تتر ۱ ۲۷.۳۹۶
ریپل ۱.۲۸ ۳۵,۰۷۷
دوج کوین ۰.۲۹۷ ۸,۰۹۹
سولانا ۱۴۷.۹۲ ۴,۰۴۸,۸۵۶

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید