تمساح که پس از جاری شدن سیل حاصل از طوفان آیدا وارد خیابان شده بود به پیرمرد سالخورده حمله ور شد.

قطع دست پیرمرد سالخورده در خیابان پس از حمله مرگبار تمساح / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک پیرمرد اهل ایالت لوئیزیانای آمریکا پس از حمله تمساح به وی در خیابان سیل زده مفقود شد. در این حادثه بر اثر حمله تمساح دست قربانی قطع شد. همسر قربانی ۷۱ ساله در لحظه وقوع حادثه از نزدیک شاهد حمله تمساح به شوهرش بود. بنا به گزارش یواس‌ای تودی این اتفاق روز دوشنبه و پس از جاری شدن سیل در منطقه اسلیدِل رخ داد. وقوع طوفان آیدا موجب جاری شدن سیل در این منطقه شد.

بنا به این گزارش همسر قربانی در داخل خانه حضور داشت که صدای فریاد شوهرش را شنید. او بلافاصله به بیرون خانه مراجعه کرد و با همسرش که دچار جراحت شدید شده بود مواجه شد. این زن برای درخواست کمک به داخل خانه بازگشت که پس از لحظاتی متوجه شد همسرش مفقود شده است. پلیس هنوز جسد قربانی را پیدا نکرده و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

این حادثه در حالی رخ داد که اوایل روز مقامات محلی در مورد احتمال حمله تمساح‌ها به ساکنان محلی ابراز نگرانی کرده بودند. در حادثه‌ای مشابه یک مرد ۶۰ ساله بر اثر حمله تمساح در دینزلی وود در پارک فلوریدا دچار جراحت شد. این مرد با کمک شاهدان عینی که وی را در کنار پیاده رو مشاهده کرده بودند نجات یافت.

حمله تمساح

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید