سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهوری گفت: ما مشکل حل نشدنی در کشور نداریم و همه مشکلات قابل حل است.

ابراهیم رئیسی: مشکل حل نشدنی در کشور نداریم

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) و به امید اینکه معرفت نسبت به این امام بزرگوار را خداوند متعال به ما مرحمت کند تا بتوانیم حجت‌شناسی و امام شناسی داشته باشیم و با تاسی از ایشان سعادتمان رقم بخورد. 
وی افزود:  توفیقی بود که در سفر دو روزه به استان سیستان و بلوچستان به شهرستان‌های آن رفتیم و صمیمانه باید تشکر کنم از تلاش‌های همه مدیران که در جای جای استان به خدمتگزاری به مردم  مشغول هستند.
رییس جمهوری بیان کرد: مدیریت در نظام اسلامی با فرهنگ دینی ویژگی‌هایی دارد که به آن اشاره می‌کنم در مدیریت سخن بسیار است ویژگی‌های مدیریت در این نظام اسلامی این است که مدیر قبل از هر کسی خود را در محضر پروردگار ببیند و خود را پاسخگو ی او بداند و این نوع مدیریت به رفتارش به گونه‌ای جهت بدهد که خود کنترلی نسبت به خویش داشته باشد و خود را در مقابل پروردگار حس کند.
وی ادامه داد: طبق مدیریت در فرهنگ نظام اسلامی مدیر باید خود را پاسخگو به عموم شهروندان، مردم، ارباب رجوع و سلسله مراتب اداری و نظارتی بداند. 

رییس جمهوری با اشاره به اینکه اعتمادسازی اصل مهمی است گفت: باید این اعتمادی که در مردم آسیب‌دیده بازسازی شود و این مهم در گرو عمل به وعده هاست تا مردم احساس کنند که صادق القول هستیم.

خبر در حال تکمیل...

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید