رئیس جمهور در واکنش به کپرنشینی مردم در برخی مناطق سیستان و بلوچستان گفت: ‌وضع کپرنشینی در چابهار ساماندهی و تا آخر سال نباید این وضعیت را داشته باشیم .

رئیسی: کپرنشینی ‌در چابهار را نمی‌پذیریم / دغدغه‌های مردم را پیگیری خواهم کرد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان با حضور جمعی از وزرا، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد، استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرمانداران جنوب سیستان و بلوچستان و جمعی از مقامات و شخصیت‌های محلی در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

‌آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در این نشست با بیان اینکه امنیتِ منطقه خوب است و باید بابت این موضوع قدردان باشیم، اظهار داشت: بحمدالله ‌وحدت خوبی در بین سنی و شیعه وجود دارد و همه این شکرگزاری نعمت را دارند و در راستای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه شهیدان اهل سنت و تشیع برای ایجاد و حفظ امنیت در کنار هم بودند، افزود: شهید شوشتری و یارانش در همین منطقه آمدند، خدمت کردند و شهید شدند و نقش مردم در بحث حفظ امنیت خوب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مشکلات این منطقه در سطح وزرا و نهاد ریاست جمهوری پیگیری خواهد شد، ادامه داد: در این سفر بسیاری از مشکلات مطرح شد که امیدوارم بتوانم با همه توان آنها را پیگیری کنم.

‌رئیسی‌ از سواحل مکران به عنوان یک ثروت ملی نام برد و بیان کرد: بهترین منطقه برای ایرانیان خارج از کشور، حضور و سرمایه‌گذاری در سواحل مکران است چرا که‌ افزایش تولید و اشتغال و سرمایه‌گذاری در این منطقه برای ما بسیار اهمیت دارد و از حضور و همراهی همه قدردانی می‌کنم تا شاهد پیشرفت باشیم.‌

رئیس جمهور ‌به بازدیدش از منطقه کپرنشین چابهار اشاره کرد و ادامه داد: ‌وضع کپرنشینی در چابهار ساماندهی و تا آخر سال نباید این وضعیت را داشته باشیم و قطعا ‌دغدغه‌های مردم در این خصوص را پیگیری خواهم کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید