در این مقاله قصد داریم شما را با نکات خرید تلویزیون از بانه آشنا کنیم، بنابر این اگر قصد خرید تلویزیون از این شهر مرزی را دارید، پیشنهاد می کنیم با ما در این مقاله همراه شوید

 هر آن چه در هنگام خرید اینترنتی تلویزیون از بانه باید بدانیم

در این مقاله قصد داریم شما را با نکات خرید تلویزیون از بانه آشنا کنیم، بنابر این اگر قصد خرید تلویزیون از این شهر مرزی را دارید، پیشنهاد می کنیم با ما در این مقاله همراه شوید

آیا لازم است تا بانه برویم؟ مزایای خرید اینترنتی  چیست؟

قبل از هر چیز ببینیم راه خرید از بانه چیست چرا که رفتن تا بانه برای خیلی از افراد مخصوصا کسانی که در شهرهای دورتر زندگی می کنند دشوار است، امروزه و با بالا رفتن هزینه‌های رفت و آمد بهترین گزینه خرید اینترنتی است چرا که در آن می توان علاوه بر مقایسه بین کالاها در کمترین زمان، کالای با ضمانت مورد نظر را خریداری نمود و در زمان نیز صرفه جویی کرد، اگر قصد خرید تلویزیون را دارید پیشنهاد می کنیم کالای مرغوب را ار فروشگاه های معتبری همچون بانه استوری بخرید و با ضمانت درب منزل تحویل بگیرید. برای اطلاع از لیست قیمت  تلویزیون بانه ای و خرید تلویزیون با خیالی آسوده از بانه ما سایت بانه استوری را پیشنهاد می کنیم اما قبل از آن بیایید به بررسی مواردی که باید برای خرید تلویزیون در نظر بگیریم بپردازیم.

تلویزیون خارجی بخریم یا ایرانی؟ مهم ترین تفاوت های میان تلویزیون خارجی با تلویزیون ایرانی

ما در ایجا هردومورد را از لحاظ پارامترهای مختلف بررسی می کنیم و قضاوت را به شما می سپاریم

صفحه نمایش

تکنولوژیQLED   در برخی از برندهای خارجی وجود دارد اما در تلویزیون‌های ایرانی نهایت تکنولوژی OLED  وجود دارد، در نگاه اول این دو نام های مشابه دارند اما تفاوت ان ها زیاد است،تلویزیون‌های QLEDدر واقع  LCD هایی هستند که برای افزایش کیفیت تصویر خود از تکنولوژی نقاط کوانتومی استفاده می‌کنند. سامسونگ برندی است که  QLEDتاکید دارد  از تمامی دیگر تکنولوژی‌های ساخت نمایشگر روشنایی بیشتری تولید می‌کند. برای خرید به روز ترین تلویزیون‌های سامسونگ از بانه میتوانید به سایت بانه استوری سر بزنید.

کیفیت صفحه نمایش

اگر بخواهیم مهم ترین فاکتور در انتخاب تلویزون را نام ببریم کیفیت صفحه نمایش است، در برندهای خارجی کیفیت 4k بسیار گسترده است، اما در محصولات تولید داخل اغلب FULL HD تولید شده‌اند.

سه بعدی یا دو بعدی بودن تلویزیون

نسل بعدی تلویزون‌ها سه بعدی هستند بنابراین اگر آینده نگر هستید پیشنهاد می‌کنیم از تلویزیون‌های خارجی که این امکان را دارند استفاده کنید.

قابلیت هوشمند بودن

امکان اتصال به اینترنت و هوشمند بودن ار دیگر ویژگی‌هایی است که برای انتخاب تلویزون باید در نظر داشت، اگر قصد خرید تلویزیون از بانه از طریق فروشگاه های معتبر را دارید هوشمند بودن را فراموش نکنید.

 هر آن چه در هنگام خرید اینترنتی تلویزیون از بانه باید بدانیم

اندازه صفحه نمایش

صفحه نمایش بزرگ در بین تلویزیون‌های خارجی بزرگ وجود دارد، اما در بین برندهای ایرانی صفحه تلویزیون بزرگتر از ۵۵ اینچ وجود ندارد. بنابراین، اگر میخواهید تلویزیون بزرگ و با کیفیت بخرید به ناچار باید سراغ برندهای مطرحی همچون سامسونگ و ال جی برویم.

مقایسه قیمت تلویزیون خارجی با تلویزیون ایرانی

 با افزایش نرخ ارز قیمت تلویزیون های داخلی و خارجی نیز تغییر کرده است، با در نظر گرفتن امکانات در تلویزیون های خارجی همچون صفحه نمایش و تکنولوژی 4k و همچنین سیستم کاملاً هوشمند می توان گفت این تلویزیون ها هنور هم به صرفه هستند.

 قیمت تلویزیون ایرانی با توجه به امکاناتی که بر روی آن وجود دارد و نبود هزینه‌های گمرکی و بسیاری از موارد دیگر در ظاهر مقرون به صرفه است.اما بهتر است که در هنگام خرید تلویزیون خارجی و یا تلویزیون ایرانی به سقف بودجه خود توجه بیشتری داشته باشید تا بتوانید متناسب با آن بهترین مشخصات و امکانات را تهیه کنید.

 پارامتر طول عمر در کیفیت تلویزیون

در هنگام خرید، طول عمر تلویزیون جزء مولفه‌های مهم است که باید مد نظر قرار دهید، ممکن است در ابتدا به نظر برسد که برخی از محصولات گران هستند اما وقتی طول عمر این محصولات را با با ارزان تر ها مقایسه می کنیم میبینیم تلویزیون معتبری مثل سامسونگ یا ال جی بانه‌ای اصل در نهایت به صرفه تر است.. در بین برندهای خارجی چندین برند مطرح وجود دارند که با خیال راحت این محصولات را می‌توانید تهیه کنید و همان طور که اشاره شد LG  و SAMSUNG مهم ترین آن ها هستند.

ارائه بهترین لوازم جانبی

گاهی اوقات لازم است تا در هنگام خرید تلویزیون خارجی و یا ایرانی برخی از اقلام مختلف مانند عینک، ریموت، کنترل، باتری، کابل تبدیل و بسیاری از موارد دیگر را نیز تهیه کرد. انتخاب مارک‌هایی که به صورت فابریک لوازم مختلف را به همراه تلویزیون ارائه می‌دهند و یا لوازم را برای فروش عرضه می‌کنند، جزء بهترین انتخاب‌ها قرار می‌گیرند. زیرا از هماهنگ بودن این لوازم جانبی با تلویزیون اطمینان کافی دارید و با خیال راحت از آن استفاده می‌کنید. این اتفاق معمولا در برندهای خارجی معتبر می افتد.

نمایندگی های معتبر خدمات پس از فروش

ایراداتی که در تلویزیون به وجود می آید جدا از این که می تواند دلیل هایی مانند نوسانات زیاد برق، استفاده بیش از حد و موارد دیگر داشته باشد، حائز اهمیت است که در هنگام تهیه تلویزیون توجه داشته باشید، برندی که می‌خرید دارای نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و تعمیرات مجاز باشد.

ما خرید از فروشگاه‌های معتبری مانند بانه استوری را به شما پیشنهاد می کنیم. چرا که خرید از بانه هم ارزان تر خواهد بود و هم با کیفیت بالاتر.

کد خبرنگار: ۱۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید