دیدار تیم‌های فوتبال ایران و سوریه با پیروزی ملی‌پوشان فوتبال کشورمان به پایان رسید.

 پیروزی تیم ملی با تک نوازی جهانبخش / ایران ۱ - سوریه صفر

به گزارش سلام نو به نقل از راه دانا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه طی نخستین دیدار از چارچوب رقابت‌های دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب پنج‌شنبه ۱۱ شهریورماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند.

در حالی که دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان به علت ابتلا به ویروس کرونا از حضور روی نیمکت منع شده بودند، یوزهای سپیدپوش با هدایت ماریو توت و کریم باقری پا به میدان گذاشتند. در اکثر دقایق نیمه نخست رویارویی تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه، ابتکار عمل و اختیار توپ و میدان در دست ملی‌پوشان فوتبال کشورمان بود.

این درصد بالای مالکیت اما به گل نرسید و خشونت و خطا، تنها دست‌آورد نیمه نخست این تقابل بود. میلاد سرلک نیز در همین نیمه به علت برخورد شدید با عمر خریبین، از زمین بیرون رفت و با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان نیز به‌همراه مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در محل ورزشگاه آزادی به تماشای دیدار تیم ملی پرداختند.

نیمه دوم با تعویض چند بازیکن از سوی کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران همراه بود تا آماج حملات به سمت دروازه تیم عربی شدت یابد. این تغییرات تنها کم‌تر از ده دقیقه زمان نیاز داشت تا نخستین گل بازی را برای اردوی ایران توسط کاپیتان علی‌رضا جهان‌بخش به ارمغان بیاورد.

با این نتیجه تیم ملی فوتبال کشورمان توانست حداکثر امتیاز را در گام نخست و در خانه حفظ کند اما سردرگمی در نمایش یوزهای سپیدپوش، مشهود بود که می‌تواند در دیدار سه‌شنبه شب مقابل تیم ملی فوتبال عراق به ضررمان تمام شود.

هفته اول مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ - قاره آسیا – گروه A
پنج شنبه: ۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ساعت: ۲۰:۳۰ 
ورزشگاه: آزادی / بدون تماشاگر
گروه داوری: ریوجی ساتو – کمک‌ها: جون میهارا و هیروشی یامائوچی – داور چهارم: هیرویوکی کیمورا
ایران ۱
گل: علی‌رضا جهان‌بخش (۵۳)
سوریه صفر
گل: -
ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علیرضا جهانبخش (کریم انصاری‌فرد - ۸۷)، احمد نوراللهی، وحید امیری، میلاد سرلک (۳۰ - سعید عزت‌اللهی)، جعفر سلمانی (صالح حردانی - ۴۶)، سامان قدوس (میلاد محمدی - ۴۶)، علی قلی‌زاده (مهدی ترابی - ۷۳) و مهدی طارمی.
ترکیب سوریه: ابراهیم عالمه، سعد احمد، کامل حمیشه، محمود المواس، محمد عثمان، ثائر کروما، خالد کرداوغلی، اویس، اسرا حمویه، موید الخولی و عمر خربین.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید