با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور موسسه آموزش هتلداری و گردشگری آوا کیش موفق به دریافت مجوز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری در کیش شد.

مجوز آموزش فنی و حرفه‌ای هتلداری در کیش صادر شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، علی اوسط هاشمی  معاون وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی با حضور در آیین افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری در کیش با اشاره به هیچ محصولی را راحت نمی توان به دست آورد مگر نگاه او را به زیبایی جذب کند و یا به ذائقه او بنشیند و یا رفتار در خاطره او بسازد اظهارکرد: امروز رقابت برای ماندن مختصات خاص خود را دارد و برای ماندن باید با حوزه های فناوری روز آشنا بود، برای زیستن و بودن باید امروز به دانش و مهارت مجهز شویم و در مسیر درست آموزش و مهارت آموزی قرار بگیریم.

وی با گلایه از اینکه تا به امروز در جزیره کیش فعالیت مثمر ثمری در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی از سوی متولیان صورت نگرفته است تاکید کرد: کیش یک برند ملی است و توانسته است در نگاه ایرانی ها جای خود را به وسعت ایران کسب کند اما در مهارت آموزی غریب واقع شده است.

مجوز آموزش فنی و حرفه‌ای هتلداری در کیش صادر شد

معاون وزیرتعاون، کار ورفاه اجتماعی با ابراز خرسندی از پیشقدم شدن موسسه آموزش هتلداری و گردشگری آوا کیش در ایجاد مرکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری مسئولان این موسسه را نقش آفرینان قدم های بزرگی برشمرد که می تواند تاثیر بسزایی در ایجاد زمینه های گردشگری حرفه ای در آینده کیش داشته باشد.

وی با تاکید بر تدوین استانداردهای هتلداری با بهره گیری از توان و تجربه نقش آفرینان این عرصه بیان کرد: استانداردهای لازم در آموزش های هتلداری با مشاشرکت هتلداران تدوین خواهد شد.

اوسط هاشمی همچنین از ارائه مدارک رسمی با بررسی صلاحیت های حرفه ای و با برگزاری آزمون های لازم در رشته های مختلف خبر داد و افزود: هماهنگی های لازم صورت خواهد گرفت که براساس سنجش مهارت های کسانی که توانایی و صلاحیت دریافت مدرک فنی و حرفه ای را دارند به سرعت بتوانند مدارک لازم را دریافت کرده و برای پروانه فعالیت با در دست داشتن مدارک فنی و حرفه ای اقدام کند.

مجوز آموزش فنی و حرفه‌ای هتلداری در کیش صادر شد

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور، با بیان اینکه بودن در حوزه مهارت اجتناب ناپذیر است نه اختیار تصریح کرد: اگر بتوانیم فاصله بین انسان توانمند و تکنولوژی را به حداقل برسانیم بهره وری و رشد 3 درصدی جهانی خواهیم داشت.

نازنین فاتحی مدیرعامل  مرکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری در کیش نیز با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای ارتقاء کیفیت فعالیت های هتلداری در جزیره کیش به خبرنگار ما گفت: با ایجاد این مرکز جزیره کیش علاوه بر تامین نیروی انسانی ماهر و مورد نیاز در حوزه هتلداری و گردشگری کیش می تواند نیروهای بسیاری برای ارتقاء سطح کیفیت هتلداری و گردشگری در کشور تربیت کند.

گفتنی است موسسه آموزش هتلداری آوا کیش از سال 89 با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و سازمان منطقه آزاد کیش در حال آموزش نیروهای متخصص در صنعت گردشگری و هتلداری جزیره مرجانی کیش است.

آیین افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری در کیش با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیئت همراه، مسیح الله صفا رئیس جامعه هتلداران کیش، نازنین فاتحی مدیرعامل مرکز آموزش فنی و حرفه ای هتلداری و گردشگری آوا کیش و جمعی از مسئولان در هتل ویدا کیش برگزار شد.

مجوز آموزش فنی و حرفه‌ای هتلداری در کیش صادر شد

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید