وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های توسعه اشتغال و با وعده رئیس‌جمهوری تلاش می‌شود سالانه یک‌میلیون شغل جدید ایجاد شود.

برنامه وزیر کار دولت رئیسی برای رفع مشکل بیکاری در کشور

به گزارش سلام نو به نقل از فردا، حجت‌الله عبدالملکی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: در این مسیر نیازمند همکاری سایر وزارتخانه‌ها هستیم، هرچند که امکانات و منابع خوبی در کشور وجود دارد که می‌توان از این مشکلات عبور کرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکل بیکاری در کشور بیان کرد: مسئله بیکاری موضوع مهمی است چراکه ۵.۵ بیکار در کشور داریم که دچار چالش هستند که باید در جهت رفع آن گام برداریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: در مدیریت کلان کشور باید تورم و گرانی را مهار کنیم، طبق برنامه‌ریزی‌های توسعه اشتغال و با وعده رئیس‌جمهوری تلاش می‌شود سالانه یک‌میلیون شغل جدید ایجاد شود.

عبدالملکی با بیان اینکه تورم یکی از چالش‌های مهم است که در مدیریت کلان کشور باید مسئله گرانی را مهار کنیم، تصریح کرد: در سازمان بهزیستی ۶ و نیم میلیون نفر زیرپوشش‌داریم که نیازمند رسیدگی بهتر و در حد انتظار هستند.

وی خاطرنشان کرد: ۳ و نیم میلیون بازنشسته تأمین اجتماعی، ۲ میلیون نفر هم در صندوق بازنشستگان داریم و علاوه بر این صندوق بیمه روستایی را نیز با پوشش روستاییان داریم.

به گزارش تسنیم، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی پیش‌ از این دیدار با آیت الله نوری همدانی و آیت الله سبحانی از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد  و از مرکز واکسیناسیون اهالی صنعت در شهرک شکوهیه قم بازدید کرد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید