مسیر دسترسی به طبقه چهارم بسیار سخت بود و این طبقه کاملا شعله ور بود. آتش از پنجره ها بیرون می زد و دو نفر روی پشت بام محبوس بودند.

جزییات حریق گسترده در خیابان ظهیر الاسلام تهران

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی، درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ١:۴۶ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان با کاربری کارگاه تولیدی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن چهار ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه واقع در خیابان جمهوری، خیابان ظهیر الاسلام، کوچه مصباح اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به همراه خودروهای پشتیبانی از جمله نردبان هیدرولیکی اعزام شدند گفت: در محل مشاهده شد که در یک ساختمان چهار طبقه که تمام واحدهای آن به محلی برای تولید، انبار و نگهداری لوازمی از جمله کیف و کفش تبدیل شده بود، رخ داده است. طبقه چهارم شامل انبارهای کوچک ١٠ متری بود و بخشی از آن نیز با شیروانی پوشانده شده و وسعت طبقه آن حدود ٣٠٠ متر بود.

ملکی اظهار کرد: مسیر دسترسی به طبقه چهارم بسیار سخت بود و این طبقه کاملا شعله ور بود. آتش از پنجره ها بیرون می زد و دو نفر روی پشت بام محبوس بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: آتش نشانان همزمان با نفوذ به داخل از طریق نردبان، دو نفر محبوس شده را از روی سطح پشت بام به سطح زمین منتقل کردند. همچنین آتش نشانان با شکافتن دیوار یکی از مغازه ها از ساختمان مجاور توانستند خود را به طبقه چهارم برسانند.


ملکی افزود: آتش تحت کنترل آتش نشانان در آمد و از سرایت به بخش های دیگر جلوگیری شد. این حادثه تلفات جانی نداشت و در نهایت اطفاء حریق در ساعت ۴:۴۵ دقیقه به پایان رسید.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید