به مناسبت هفته دولت، با حضور مدیرعامل بیمه آسیا و مسئولان عالی رتبه استان اردبیل، شعبه جام جم بیمه آسیا افتتاح شد و از رتبه برتر کنکور در این استان و نیز قدیمی ترین نماینده بیمه آسیا در این استان تقدیر به عمل آمد.

صنعت بیمه در کنار مردم و دولت است

 به گزارش سلام نو و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، به مناسبت هفته دولت، آیین افتتاح شعبه جام جم بیمه آسیا در اردبیل با حضور مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، دکترعزیزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرماندار اردبیل، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، مدیرکل امور مالیاتی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل، فرمانده پلیس راه استان، معاون دادستان استان، رییس شورای هماهنگی شرکت های بیمه و سایر مسئولان استانی برگزار شد. 

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بیمه آسیا در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک روز کارمند اظهار امیدواری کرد که دولتمردان و کارکنان رفتار شهیدان رجایی و با هنر را الگوی کاری خود قرار دهند. نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا، صنعت بیمه را موضوعی استراتژیک توصیف کرد و گفت: در تمام دنیا هیچ عملیات اقتصادی، صنعتی، حمل و نقل و ... بدون پوشش بیمه شکل نمی گیرد. و خوشبختانه عملکرد صنعت بیمه در ایران، در حمایت از کلیه فعالیت های اقتصادی و تولیدی، قابل توجه بوده است. 

مسعود بادین تحریم ها را موجب نهادینه شدن جایگاه صنعت بیمه در کشور توصیف کرد و اظهار داشت: وقوع حوادث مختلف در سال های اخیر از  جمله حادثه زلزله، وقوع سیل و شیوع بیماری کرونا نشان داد که صنعت بیمه به شایستگی در کنار مردم و دولت بوده است. وی با اشاره به وقوع سیل در سال های گذشته و عملکرد صنعت بیمه افزود: خسارت دیدگان حادثه سیل با عملکرد به موقع و مناسب صنعت بیمه به راحتی خسارت خود را دریافت کردند و در اسرع وقت به دارایی های از دست رفته خود، دست یافتند. 

نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا افزود: بیمه آسیا به عنوان بزرگ ترین شرکت بیمه خصوصی کشور، با ۶۲ سال سابقه در عرصه بیمه گری و با حضور نیروی انسانی حرفه ای و شبکه فروش مقتدر، فعال، فنی، خدمات بسیار درخشانی را ارائه کرده و وظایف محوله را به نحو احسن انجام داده است. 

مدیرعامل بیمه آسیا، عملکرد این شرکت در استان اردبیل را بسیار خوب ارزیابی کرد و با اشاره به موقعیت استراتژیک استان، اظهار داشت: با افتتاح دومین شعبه بیمه آسیا در شهرستان اردبیل، باید بیش از گذشته فعال بود و با حمایت مسئولین محترم استانی از ظرفیت های بالقوه استان در مسیر توسعه این منطقه و افزایش نفوذ بیمه، حداکثر بهره را برد.

در این مراسم همچنین دکتر عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در سخنانی از تلاش های مدیر عامل در راه اندازی شعبه در پارس آباد و واحد خسارت مشکین شهر و شعبه جام جم در اردبیل تقدیر کرد و گفت: بیمه یکی از ارکان توسعه اقتصادی در هر کشوری است که با ارائه خدمات گوناگون علاوه بر حفظ سرمایه‌های اشخاص حقیقی و حقوقی در قالب ثروت ملی، از طریق جبران خسارت‌های احتمالی، مبادلات اقتصادی و سرمایه گذاری را در بخش‌های مختلف اقتصادی، تسهیل می‌کند و انگیزه لازم را برای اجرا و توسعه طرح های اقتصادی به وجود می آورد.

وی اظهار داشت: شعبه جام جم بیمه آسیا در راستای تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری افتتاح شده است و امیدواریم خدمات بیمه ای مناسب و شایسته ای به شهروندان استان ارائه شود. گفتنی است در ادامه این مراسم، با حضور مدیرعامل بیمه آسیا و تنی چند از مسئولان استانی، از پارسا فتحی، رتبه دوم کنکور ۱۴۰۰ در گروه آموزشی تجربی که در استان اردبیل ساکن است، با اهدای لوح تقدیر، جایزه نقدی و یک فقره بیمه نامه عمر و پس انداز، تقدیر به عمل آمد.
همچنین در این مراسم از آقای جعفر طائی نماینده پیشکسوت و با سابقه بیمه آسیا در استان اردبیل که بیش از ۶۰ سال سابقه بیمه گری در استان را داراست، تجلیل به عمل آمد. شایان ذکر است بیمه آسیا در استان اردبیل علاوه بر دو شعبه در شهرستان اردبیل، در شهرستان های مشکین شهر و پارس آباد دارای شعبه و واحد خسارت می باشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید