دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عامل تخریب و آتش زدن تندیس سردار سلیمانی شناسایی و دستگیر شد.

عامل تخریب و آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در یاسوج بازداشت شد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سردار سلیمانی دومین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. سردار سلیمانی هنگام خروج از فرودگاه بین‌المللی بغداد در طی عملیات آذرخش کبود به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده، مورد حمله موشک پهپاد نظامی ارتش ایالات متحده قرار گرفت و کشته شد. سردار سلیمانی طی جنگ ایران و عراق از فرماندهان عملیات‌های والفجر هشت، کربلای چهار و کربلای پنج بود. سردار سلیمانی تا پیش از حضور آشکار در جنگ علیه داعش در عراق، معمولاً در انظار عمومی ظاهر نمی‌شد؛ ولی حکومت ایران از زمان حضور او در عراق با انتشار تصاویر متعددش با نیروهای عراقی، شروع به شناساندن چهرهٔ وی کرد. جایگاه سردار سلیمانی به‌تدریج به عنوان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های نظام جمهوری اسلامی نزد برخی از مردم ایران اوج گرفت.

سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان روز سه شنبه در جمع رسانه های کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پس از انتشار فیلم آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در فضای مجازی، که باعث انزجار هم استانی های عزیز شده بود، سربازان گمنام امام زمان با انجام تحقیقات سریع و فنی و تلاش شبانه روزی، در اداره کل اطلاعات استان، عامل این اقدام زشت و ذلیلانه، شناسایی، دستگیر و به دست قانون سپرده شد.

وی افزود: وی پس از بازجویی و اقرار صریح، روانه زندان شد.

ملک حسینی با اشاره به بازداشت اراذل و اوباشی که در فضای مجازی اقدام به عربده کشی و ترویج خشونت می‌ کردند، هشدار داد و تصریح کرد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی، چشمان تیزبین و دستان قدرتمند حافظان امنیت مردم و فرزندان ملت و انقلاب، اجازه ایجاد ناامنی برای مردم را نخواهند داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ادامه داد: ممکن است کسانی، در دام گروهک های نفاق اسیر شده و با فریب آنها قصد اقدامی علیه امنیت پایدار داشته باشند.

وی بیان کرد: همت نیروهای امنیتی، انتطامی و قضایی سد راه کج آنها خواهد بود و دیر یا زود پشت میله های زندان از اقدامات خود پشیمان می شوند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید